خبرنگاران لغو طرح ترافیک در تهران مسافران اتوبوس را کم نکرد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اجرایی شدن طرح فاصله اجتماعی و لغو طرح ترافیک اعلام کرد: بدلیل فعالیت ادارات دولتی و مراکز فروش اقلام ضروری مسافران این ناوگان کاهش پیدا نکرد.

خبرنگاران لغو طرح ترافیک در تهران مسافران اتوبوس را کم نکرد

به گزارش روز سه شنبه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع با تاکید بر کاهش قابل ملاحظه تعداد مسافران اتوبوس در روزهای کرونایی در مقایسه با روزهای عادی، گفت: در شرایط موجود که استفاده کمتر از حمل و نقل عمومی به قطع زنجیره بیماری کمک می کند و لغو طرح ترافیک هم با همین هدف اجرا شده اما نه تنها مسافران اتوبوس کم نشده بلکه در شرایط موجود که از هر 3 کارمند دولتی در تهران، 2 نفر در شهر تردد می کنند، ادارات خصوصی و مراکز فروش اقلام ضروری باز هستند، در چنین شرایطی افزایش مسافران اتوبوس دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را کرده ایم تا پروتکل های مربوط به رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های مرتبط با فاصله گذاری را در ناوگان اتوبوسرانی اجرا کنیم، اضافه نمود: البته اجرای هیچ پروتکل و دستورالعملی به اندازه توجه مسافران به موضوعات بهداشتی و رعایت فاصله ایمن در حفظ سلامت خودشان موثر نیست.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت با اشاره به اینکه ظرفیت هر اتوبوس محدود و معین است، در صورتی که با رعایت فاصله گذاری، این ظرفیت را محدودتر کرده ایم، اظهار کرد: طبیعی است اگر مظروف یک ظرف چند برابر گنجایش آن باشد، آن ظرف سرریز می کند.

اعزام اتوبوس های کمکی در ایستگاه چهارراه ولیعصر (عج)

وی با بیان اینکه در دو روز گذشته نسبت به اعزام اتوبوس های کمکی به ایستگاه های پر تقاضا اقدام کرده ایم، شرح داد: به طور معین ایستگاه تقاطعی چهار راه حضرت ولیعصر(عج) که محل تلاقی خطوط یک و 7 بی آر تی و خطوط 3 و 4 مترو و از پر مسافرترین ایستگاه های اتوبوس است را به صورت ویژه مورد توجه قرار داده ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درخواست کرد در صورتی که اتوبوس شلوغ بود، منتظر اتوبوس بمانند و ضمن رعایت فاصله ایمن، هنگام استفاده از اتوبوس حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند.

طرح فاصله اجتماعی از روز شنبه هفته جاری در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت در حالی اجرا شده که شاهد شلوغی و ازدحام مسافران در اتوبوس ها و واگن های قطار مترو هستیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 18 خرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 84132

به "خبرنگاران لغو طرح ترافیک در تهران مسافران اتوبوس را کم نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لغو طرح ترافیک در تهران مسافران اتوبوس را کم نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید