بسته خبری پرسپولیس، دو هزار جایگاه استادیوم کاشیما برای ایرانی ها

به گزارش مجله سرگرمی، طبق قانون ای اف سی 5 درصد از صندلی تماشاگران استادیوم کاشیما در بازی رفت فینال در اختیار طرفداران ایرانی قرار خواهد گرفت.

بسته خبری پرسپولیس، دو هزار جایگاه استادیوم کاشیما برای ایرانی ها

به گزارش خبرنگاران ،

نورالهی دور از ترکیب اصلی

آخرین وضعیت احمد نوراللهی را پزشک پرسپولیس این طور توصیف نموده: پروسه درمان خوب پیش رفته و آن را تا روز بازی ادامه خواهیم داد. کوشش می کنیم که احمد را به بازی با کاشیما برسانیم. با این حال واضح است که او در ترکیب اصلی به میدان نخواهد رفت و حضورش در زمین به عنوان بازیکن تعویضی هم به شرایط بازی بستگی دارد.

قطبی تماشاگر فینال

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران بازی رفت پرسپولیس و کاشیما را از نزدیک به تماشا خواهد نشست. افشین قطبی که بعد از ترک ایران مدتی در جی لیگ مربیگری می کرد، گفته که سفری دوباره به ژاپن خواهد داشت تا بازی رفت پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانات آسیا را از نزدیک تماشا کند.

دو هزار جایگاه برای ایرانی ها

پنج درصد از ظرفیت استادیوم اختصاصی کاشیما در بازی روز شنبه در اختیار طرفداران ایرانی قرار می گیرد. پرسپولیسی ها به باشگاه کاشیما اعلام کردند که احتمالا در بازی رفت دو هزار تماشاگر خواهند داشت و میزبان ژاپنی هم قول داد که یکی از بلوک های استادیوم را به ایران ها اختصاص بدهد. البته طرفداران اوراواردز هم که رقیب کاشیماست، اعلام نموده اند که روز شنبه برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم خواهند رفت.

اردوی سه روزه در دبی

پرسپولیسی ها که در حال حاضر در دبی اردو زده اند، چهارشنبه راهی ژاپن می شوند و یک روز بعد از بازی برمی گردند. بعد از بازی، پرسپولیس یکشنبه شب ژاپن را به مقصد دبی ترک خواهد نمود. قرمزها شنبه شب و روز یکشنبه را در ژاپن می مانند و با پرواز ساعت 23:55 به وقت محلی راهی دبی می شوند که صبح در این شهر خواهند بود. آنها دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در امارات تمرین می نمایند و برای بازی برگشت با پرواز ساعت 22 چهارشنبه به تهران باز می گردند.

فقط بلیت فروشی الکترونیکی

تمامی بلیت های بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا به صورت الکترونیکی فروخته خواهد شد. در نشست ویژه ای که با حضور مدیران پرسپولیس و مسئولان بخش های مختلف فدراسیون و سازمان لیگ برگزار گردید، تصمیم گرفتند تمام بلیت های بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما به صورت الکترونیکی فروخته گردد و روز مسابقه هیچ گونه بلیت کاغذی و فیزیکی در استادیوم به فروش نرسد.

2 - 380

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5527

به "بسته خبری پرسپولیس، دو هزار جایگاه استادیوم کاشیما برای ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، دو هزار جایگاه استادیوم کاشیما برای ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید