خبرنگاران علیه پنج خانواده زنجانی ناقض پروتکل های بهداشتی اعلام جرم شد

به گزارش مجله سرگرمی، زنجان - خبرنگاران - فرماندار شهرستان زنجان گفت: 2 تالار پذیرایی در زنجان به دلیل برگزاری مراسم، پلمب و علیه پنج خانواده که اقدام به برگزاری عروسی و دورهمی نموده بودند نیز اعلام جرم شده است.

خبرنگاران علیه پنج خانواده زنجانی ناقض پروتکل های بهداشتی اعلام جرم شد

رضا عسگری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شرایط هشدار زنجان به لحاظ کرونا، اظهار کرد: در چنین شرایطی رعایت نکردن توصیه های بهداشتی و برگزاری تجمعات به خصوص در محیط های مسقف موجب تشدید این بیماری آسیب های جدی بر سلامت جامعه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه در ایام محرم امسال، شهر زنجان پذیرای مسافران و گردشگران مذهبی نخواهد بود، اضافه نمود: مراسم های مذهبی و عزاداری ها در امسال مانند سال گذشته برگزار نمی گردد به همین دلیل از عموم هموطنان درخواست شده است، برنامه سفر خود را به زنجان کنسل نمایند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا اغلب مردم سفرهای تفریحی ندارند و بیشتر سفرها مذهبی و زیارتی است، اضافه نمود: با توجه به اینکه حرم ها تعطیل بوده و شهرهای مذهبی چون زنجان پذیرای مسافر نیستند، انتظار می رود مردم از سفر خودداری نمایند.

عسگری همچنین از پیگیری ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام بازدید میدانی از هیأت های عزاداری اطلاع داد و گفت: هیأت ها شرایط خوب و قابل قبولی در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی دارند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه بعضی ایرادات موجود به هیأت ها گوشزد شده است، اضافه نمود: اصلاحات به هیأت ها اعلام شده تا با رعایت آنها عزاداری ایمن برگزار گردد.

عسگری در ادامه به ارائه اخطار به واحدهای متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند اشاره نمود و گفت: نظارت و بازرسی در این زمینه با جدیت ادامه دارد.

tafreh.ir: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

manotosport.ir: ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی

spaceweb.ir: مجله فضای وب | مجله فناوری های کابردی در گردشگری و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 106539

به "خبرنگاران علیه پنج خانواده زنجانی ناقض پروتکل های بهداشتی اعلام جرم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران علیه پنج خانواده زنجانی ناقض پروتکل های بهداشتی اعلام جرم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید