خبرنگاران عالیشاه: هرگاه احساس کنم اضافی هستم از پرسپولیس می روم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره نیکمت نشینی خود گفت: تا جایی که به من نیاز باشد در خدمت تیم هستم اما واقعیت این است که هرگاه حس کنم بار اضافی هستم، نمی مانم.

خبرنگاران عالیشاه: هرگاه احساس کنم اضافی هستم از پرسپولیس می روم

به گزارش خبرنگاران، امید عالیشاه در خاتمه ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان که در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی برگزار گردید و با رجحان 2 بر یک سرخ پوشان پایتخت خاتمه یافت، اظهار کرد: خوشبختانه فرایند کسب مساوی ها امروز مقابل فولاد خوزستان شکسته شد و توانستیم جلوی تیمی مثل فولاد پیروز میدان باشیم.

وی اضافه نمود: شکست دادن فولاد خوزستان در شرایط فعلی برای ما بسیار خوب بود و 3 امتیاز این مسابقه در آینده بسیار مفید خواهد بود.

مهاجم پرسپولیس اضافه نمود: از همین حالا باید به فکر مسابقه آینده باشیم زیرا امتیازات بسیاری را از دست داده ایم و در آینده نباید این اتفاقات بیفتد.

عالیشاه درباره عملکرد داور و اعلام ضربه پنالتی به ضرر پرسپولیس نیز گفت: صحنه پنالتی را ندیدم اما از سایر بازیکنان شنیدم که پنالتی نبوده است و باید دید کارشناسان چه می گویند.

این بازیکن درباره ظرفیت بالایی که برای نیمکت نشینی نشان داده و موجب محبوبیتش نزد طرفداران پرسپولیس شده است، گفت: قبلا هم گفته ام تا جایی که به من نیاز باشد در خدمت تیم هستم اما واقعیت این است هرگاه حس کنم بار اضافی هستم، نمی مانم.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128915

به "خبرنگاران عالیشاه: هرگاه احساس کنم اضافی هستم از پرسپولیس می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عالیشاه: هرگاه احساس کنم اضافی هستم از پرسپولیس می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید