خبرنگاران صاعقه جان کارگر مریوانی را گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان از مرگ یک کارگر 55 ساله بر اثر اصابت مستقیم صاعقه در یکی از روستاهای این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران صاعقه جان کارگر مریوانی را گرفت

دکتر منصور فیضی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ساعت 18 امروز بر اثر رعد و برق در روستای چاوک در راستا محله دارسیران قدیم مردی 55 ساله با هویت معلوم ع. د مورد اصابت مستقیم صاعقه نهاده شد.

وی اضافه نمود: بنا به گفته نزدیکان وی این کارگر در حین کار کردن بوده است که دچار این حادثه شده و بلافاصله به بیمارستان فجر مریوان منتقل شده بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان با بیان اینکه این مرد قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود، یادآور شد: متخصصان بیمارستان به مدت نیم ساعت اقدامات احیا را بر روی این مرد انجام دادند اما نتیجه ای نداشت.

وی اضافه نمود: از شهروندان و عموم مردم تقاضا داریم در زمان وقوع رعد و برق از حضور در فضاهای باز، زیر درختان و ر ارتفاعات و مناطق کوهستانی خودداری نمایند.

شهرستان مرزی مریوان با 153 هزار نفر جمعیت در فاصله 120 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 88628

به "خبرنگاران صاعقه جان کارگر مریوانی را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صاعقه جان کارگر مریوانی را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید