خبرنگاران سرمربی گوا: شرایط برای تمامی تیم ها سخت است

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال گوای هند، گفت: برگزاری دیدارهای فشرده آنهم در اوج کرونا، شرایط را برای تمامی تیم ها سخت نموده است.

خبرنگاران سرمربی گوا: شرایط برای تمامی تیم ها سخت است

به گزارش خبرنگاران؛ خوان فرناندو امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از ملاقات با پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تمامی تیم ها برای آماده سازی بازیکنان شرایط دشواری دارند.

وی اضافه کرد: حضور در 6 بازی آنهم در فاصله حدود 20 روز احتیاج به آماده سازی قوی تیم دارد و باید پذیرفت که کرونا هم شرایط را سخت تر نموده است.

این مربی جوان اسپانیایی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در ملاقاتهای قبلی، شرح داد: روحیه و هدف ما این است که در هر بازی به فزونی برسیم، اما اکنون در لیگ قهرمانان هستیم و ملاقاتهای دشواری داریم. البته در سه ملاقات قبلی مقداری در فاز تهاجمی ضعف داشتیم که باید بهتر شویم.

وی ادامه داد: پس از شکست مقابل پرسپولیس در بازی گذشته به بازیکنان اعلام کردم که باید برای ملاقات آماده شویم و احتیاج به ریکاوری روحی داریم. در لیگ قهرمانان هستیم و باید در زمینه کسب امتیازات پیشرفت کنیم.

همچنین ادو بدیا هافبک اسپانیایی تیم گوا هم در این نشست خبری، گفت: خوشحالم و افتخار می کنم که اولین گل تاریخ تیم های هند در لیگ قهرمانان آسیا را به ارمغان آوردم.

وی اضافه کرد: باید بدانیم در نهایت، عملکرد و موفقیت تیم مهم است و فکر می کنم گوا در دور رفت عملکرد خوبی داشت. فوتبال هند در حال پیشرفت است و گلی که زدم هدیه ای برای علاقمندان به فوتبال در این کشور است.

این بازیکن اضافه کرد: پرسپولیس فزونین تیم گروه ما و یکی از بهترین های آسیا است و امیدوارم در ملاقات فردا نتیجه خوبی بگیریم.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا آدینه از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه پنجم به مصاف گوای هند می رود. در این گروه الریان قطر و الوحده امارات نیز حضور دارند و بازی ها در هند برگزار می گردد.

پرسپولیس هر سه ملاقات دور رفت را با پیروز شد و با 9 امتیاز، صدرنشین گروه است.

لیتن: لیتن | مجله گردشگری، سفر به دور دنیا در 80 روز

گردشیا: گردشیا | مجله گردشگری و مسافرتی، سفر به دور دنیا

مسافرت رو: مسافرت رو | مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 141178

به "خبرنگاران سرمربی گوا: شرایط برای تمامی تیم ها سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی گوا: شرایط برای تمامی تیم ها سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید