خبرنگاران زیرساخت های ورزشی شهر قزوین 300 درصد افزایش یافته است

به گزارش مجله سرگرمی، قزوین - خبرنگاران - عضو شورای شهر قزوین گفت: زیرساخت های ورزشی قزوین در دوره پنجم شورا 300 درصد نسبت به ادوار قبل افزایش یافته و هم اینک 50 درصد آنها در حال بهره برداری است.

خبرنگاران زیرساخت های ورزشی شهر قزوین 300 درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرنگاران، سعید دقیقی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اضافه نمود: شهرداری قزوین در سال های گذشته تنها دو مجموعه ورزشی به نام های زمین شقایق و کوثر در اختیار داشت ولی هم اکنون 2 زمین چمن مصنوعی در فدک، یک زمین چمن در مینودر، دانشگاه علمی کاربردی، ناصرآباد و ... دارد و چندین زمین و زیرساخت دیگر در نقاط دیگر در حال ساخت است.

وی اضافه نمود: در حوزه فرهنگ نیز خانه فرهنگ خیابان منتظری با سه هزار متر مربع افتتاح شده و خانه فرهنگ چوبیندر، خانه تئاتر و ... نیز در حال ساخت هستند.

دقیقی اضافه نمود: مهمترین پروژه ما طرح کمربندی سبز شهر قزوین است که در آن فضاهای ورزشی و تفرجگاهی نظیر جهت پیاده روی و دوچرخه سواری دیده شده است.

این فوتبالیست سال های نه چندان لیگ برتر ایران، گفت:مهمترین اقدام ما ایجاد شور و نشاط میان جامعه با حضور تیم های والیبالی و بسکتبالی آقایان و بانوان استان در لیگ برتر است و امیدواریم در آینده نیز حمایت لازم برای حضور این تیم ها در لیگ برتر صورت گیرد.

وی اضافه نمود: کوشش نموده ایم حاشیه کمتری داشته باشیم و نماینده خوبی برای مردم قزوین به ویژه ورزشکاران و جامعه ورزش قزوین در شورای شهر باشیم.

دقیقی در مورد شرایط فوتبال استان قزوین، گفت: این رشته ورزشی طی این سال ها هیچ گونه پیشرفتی در قزوین نداشته است و مسوولان هنوز به این نتیجه نرسیده اند که باید برای فوتبال سرمایه گذاری نمایند.

وی با اشاره به مسوولیت خود در تیم کاسپین قزوین به عنوان مربی بازیکن طی یکسال و نیم گذشته، اضافه نمود: در این مدت برای موفقیت این تیم تمام کوشش خود را به کار گرفته و حتی از جیب خودم برای تسویه بدهکاری های آن هزینه کردم ولی همراهی در سطح استان با ما صورت نگرفت.

دقیقی گفت: هم اینک تیم دسته دومی کاسپین قزوین به بخش خصوصی واگذار شده است و در انتهای جدول لیگ دسته دوم فوتبال واقع شده است که خجالت آور است.

وی اضافه نمود: متاسفانه مسوولان در حمایت از این تیم پای کار نیامدند و با این نگاه هیچ وقت فوتبال در استان قزوین رشد نخواهد کرد.

این عضو شورای شهر قزوین ضمن تشکر از کوشش های خبرگزاری خبرنگاران در زمینه اطلاع رسانی، گفت:مردم به این خبرگزاری به دلیل سابقه و فعالیت آن اعتماد دارند چون بدون نگرش های سیاسی به پوشش حوادث و وقایع می پردازد که جای قدردانی دارد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104911

به "خبرنگاران زیرساخت های ورزشی شهر قزوین 300 درصد افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زیرساخت های ورزشی شهر قزوین 300 درصد افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید