خبرنگاران توصیه به داوطلبان انتخابات شوراها: برای اخذ سوءپیشینه اقدام کنید

به گزارش مجله سرگرمی، شیراز- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی باید از هم اکنون نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند.

خبرنگاران توصیه به داوطلبان انتخابات شوراها: برای اخذ سوءپیشینه اقدام کنید

به گزارش خبرنگاران، سید احمد احمدی زاده شنبه در همایش یک روزه معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ها و بخشداران استان فارس با اشاره به ضرورت اختصاص زمان کافی برای صدور سوءپیشینه به عنوان یکی از مدارک مورد احتیاج نام نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی، برنامه ریزی داوطلبان برای اخذ این گواهی و پرهیز از ازدحام در مراکز ذیریط در شرایط کرونایی را مورد تاکید قرار داد.

معاون استاندار فارس در ادامه به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خردادماه 1400 اشاره نمود و گفت: باید آمادگی لازم برای برگزاری این انتخابات داشته باشیم.

احمدی زاده با بیان اینکه در حوزه اجرا از برنامه زمان بندی انتخابات جلوتر هستیم، خطاب به معاونان سیاسی فرمانداران فارس اضافه کرد: برای حضور افراد قانونمند در هیات های اجرایی از هم اکنون باید برنامه ریزی گردد.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: شعبه های اخذ رای باید متناسب با شرایط کرونایی انتخاب گردد و نمایندگان بخشدار و فرماندار در شعب اخذ رای از بین افراد مسلط و توانمند انتخاب شوند.

وی ادامه داد: آموزش دست اندرکاران انتخابات 1400 نیز براساس برنامه زمان بندی انجام خواهد شد.

معاون استاندار فارس گفت: فرمانداری ها و بخشداری ها باید با همه توان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برنامه ریزی نمایند.

احمدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال 97 ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در دیدارهای خود با سران کشورها اعلام می کرد جمهوری اسلامی ایران چهلمین سال خود را نخواهید دید اما اکنون چهل و دومین سال را جشن می گیریم.

وی اضافه کرد: دهه فجر 99 آخرین فرصت دولت تدبیر و امید برای بیان دستاوردها به شکل هدفمند است، دستاوردهای دولت از سال 92 تا قبل از جنگ مالی و پس از آن باید برای افکار عمومی تبیین گردد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خردادماه 1400 در سراسر کشور برگزار می گردد.

نام نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 20 تا 26 اسفندماه 99 انجام می گردد.

استان فارس براساس آخرین شرایط تقسیمات کشوری دارای 36 شهرستان و 95 بخش است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130337

به "خبرنگاران توصیه به داوطلبان انتخابات شوراها: برای اخذ سوءپیشینه اقدام کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توصیه به داوطلبان انتخابات شوراها: برای اخذ سوءپیشینه اقدام کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید