خبرنگاران توجه ناکافی به نظارت بر اجرای قانون، علت نابسامانی های مالی و بی عدالتی است

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس یازدهم شورای اسلامی توجه ناکافی به نظارت بر اجرای قانون را دلیل نابسامانی های مالی، بی عدالتی و تبعیض عنوان نمود.

خبرنگاران توجه ناکافی به نظارت بر اجرای قانون، علت نابسامانی های مالی و بی عدالتی است

رحمت الله فیروزی پور روز یکشنبه در نطق میان دستور خود در نشست علنی مجلس گفت: شروع مجلس یازدهم می تواند فتح الفتوحی در عرصه قانونگذاری و طرحی نو در عرصه نظارت بر حسن اجرای قوانین، باشد.

وی ادامه داد: این امر با پیگیری انقلابی خادمان ملت و رهایی از نگاه لیبرالیستی در حوزه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون و ترجیح دادن منافع ملی کشور بر منافع فردی، قومی، قبیله ای و منطقه ای، محقق شدنی است.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس اظهار کرد: بی شک بسیاری از مسائل و نابسامانی های مالی و بی عدالتی ها و تبعیض های موجود ناشی از عدم توجه کافی در حوزه نظارت بر اجرای قانون بوده و وقتی امام راحل مجلس را در راس امور و عصاره فضائل ملت می داند، باید برای اصلاح قانون و ریشه کنی فساد تبعیض و ناکارآمدی در کشور فتح الفتوحی انجام گردد تا قوه قانونگذاری لقب خرمشهر دیگری را به خود بگیرد.

وی اضافه نمود: امروز در این ماموریت سنگین بر همه ما که اکثریت با شعار انقلابی و اصولگرایی و به نام ترویج تفکر انقلابی گری پای به عرصه گذاشته ایم، واجب است که این مهم را اولویت کاری و دغدغه اصلی خود بدانیم.

فیروزی پور با بیان اینکه در این شرایط حساس کنونی با حفظ روحیه انقلابی و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب باید گام های اساسی برداریم، توضیح داد: رهبر معظم انقلاب در پیغام شان برای مجلس بر دو اصالت مجلس یعنی قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون تاکید داشتند و فرمودند این دو مسئولیت سنگین باید در راستا اولویت های اصلی جامعه یعنی اقتصاد و فرهنگ باشد.

وی گفت: اقتصاد مبتنی بر عدالت با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری و فرهنگی برخاسته از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی که امیدواریم در این راستا سربلند باشیم تا به تعبیر رهبر معظم انقلاب با دست خویش مجلس را به راس امور بازگردانیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم با بیان اینکه بیش از 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد، اظهار داشت: مردمی چنین قدرشناس و وفادار شایسته ارائه خدمات و رفاهی بیشتر هستند و باید آرامش، رفاه و عزت را به مردم خوب کشورمان هدیه کنیم.

فیروزی پور اظهار داشت: مردم ایران از باند بازی ها و شعارهای پوچ سیاسی خسته شده اند اما به اصول انقلاب و نظام پایبند هستند و مطالبات جدی در حوزه اشتغال و معیشت و اقتصاد و سلامت دارند که می توان با تکیه بر عقلانیت و با مدیریت جهادی، و با استفاده از دانش، تخصص و تعهد نیروهای جوان انقلابی و تجارب نیروهای گرانسنگ رسالت را در قبال مردم و نظام ادا کرد.

این نماینده مجلس، رانت خواری و فساد اداری و مالی را از آفت های اصلی سیستم های اداری حکومت دانست و گفت: متاسفانه رواج بعضی از این فسادها و قانون گریزی ها در سال های گذشته باعث بی اعتمادی بخشی از مردم و سواستفاده معاندان و مخالفان انقلاب و نظام شده است.

وی افزود: امروز خیل بزرگ جوانان تحصیل نموده و مومن کشور به تصمیمات و تدابیر سه قوه چشم دوخته اند پس باید با تمام توان به منظور ساماندهی اقتصاد و مقابله با فساد و داشتن نظارت بدون حب و بغض کوشش کرد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93417

به "خبرنگاران توجه ناکافی به نظارت بر اجرای قانون، علت نابسامانی های مالی و بی عدالتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توجه ناکافی به نظارت بر اجرای قانون، علت نابسامانی های مالی و بی عدالتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید