خبرنگاران انتخابات فدراسیون شطرنج بعد از ماه رمضان برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر شرایط کرونا اجازه دهد، مجمع فدراسیون بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.

خبرنگاران انتخابات فدراسیون شطرنج بعد از ماه رمضان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران مهدی علی نژاد این اظهارات را امروز (چهارشنبه) در مراسم اختتامیه پنجاه و چهارمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی کشور اعلام کرد و گفت: امیدوارم هر کسی رای مجمع را بدست آورد و به ریاست رسید بتواند این آرامش فعلی را حفظ کند و هدفش موفقیت شطرنج در سطوح داخلی و بین المللی در سایه اتحاد و همدلی اعضای این خانواده فرهیخته باشد.

وی درباره بازگشت شطرنج بعد از 12 سال به بازی های آسیایی که آن را امیدبخش خوانده است اضافه نمود: با توجه به ظرفیت بالای شطرنج ایران می توانیم شاهد موفقیت نمایندگان شایسته کشورمان در این رویداد مهم باشیم. حضور مجدد شطرنج بعد از 12 سال به بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین امیدبخش است. شطرنج ورزش زیبایی است و این زیبایی با همدلی و اتحاد خانواده شطرنج زیباتر می گردد.

وی اضافه نمود: مشکلاتی در سطح بین المللی برای شطرنج ایران بوجود آمد که تا مرز تعلیق هم پیش رفتیم، اما وزارت ورزش و جوانان پای کار ایستاد و تدابیر خوبی داشت تا شطرنج ایران این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذراند. وزارت امور خارجه هم در این گذر سخت به یاری آمد و کنارمان بود.

سهند بلاگ: سهند بلاگ: با سهند بلاگ از وبسایت و وبلاگ رایگان بهره ببرید

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 141543

به "خبرنگاران انتخابات فدراسیون شطرنج بعد از ماه رمضان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات فدراسیون شطرنج بعد از ماه رمضان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید