حمایت موسسه خیریه از هزار فرزند یتیم

به گزارش مجله سرگرمی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: موسسه خیریه عترت حدود 200 دانش آموز و دانشجوی نخبه کرمانشاهی را بورسیه شایستگی نموده است.

حمایت موسسه خیریه از هزار فرزند یتیم

به گزارش ، غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه در آیین تقدیر از ایتام نخبه مشترک تحت حمایت این نهاد و موسسه خیریه عترت بوتراب، گفت: هم اکنون این موسسه خیریه از هزار فرزند یتیم در استان کرمانشاه حمایت می نماید.

نصوری با اشاره به اینکه همچنین این موسسه از حدود 200 یتیم دانش آموز و دانشجو تحت حمایت نیز به صورت ویژه حمایت تحصیلی می نماید، ادامه داد: موسسه عترت بوتراب این نخبگان را بورسیه شایستگی نموده است.

او با تاکید بر اینکه کسب معدل الف در مقطع تحصیلی از شرایط بورسیه شدن این دانش آموزان و دانشجویان به شمار می رود، اضافه نمود: موسسه بوتراب ماهانه به ایتام تحت حمایت 30 هزار تومان و به صورت ویژه به هریک از ایتام بورسیه شده تا سقف 200 هزار تومان اهدا می نماید.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه روز گذشته 20 دستگاه لپ تاپ به ایتام تحت حمایت هدیه شده،اعلام کرد: این هدایا به دانشجویان نخبه و به دانش آموزان حائز رتبه های برتر کنکور سراسری اهدا شده است.

شایسته ذکر است، به گفته غلامرضا نصوری هم اکنون حدود هفت هزار یتیم و فرزند مشمول طرح محسنین در استان از حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد بهره مند می شوند.

انتهای پیغام/ز

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43336

به "حمایت موسسه خیریه از هزار فرزند یتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت موسسه خیریه از هزار فرزند یتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید