حمایت خبرنگاران از جامعه خیرین مدرسه ساز

به گزارش مجله سرگرمی، هادی قاسمی عضو افتخاری جامعه خیرین مدرسه ساز و مدیرعامل خبرنگاران از ارائه خدمات رسانه ای به این جامعه خبر داد.

حمایت خبرنگاران از جامعه خیرین مدرسه ساز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، اولین جلسه کارگروه مشارکت نهاد ها و سازمان های بخش دولتی و غیر دولتی (کمیسیون امور اجتماعی) عصر امروز در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

جلسه کارگروه مشارکت نهاد ها و سازمان های بخش دولتی و غیر دولتی کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور روز 28 مرداد ماه سال 99با حضور اعضای کارگروه (سردار حاج حسین یکتا ریس جامعه خیریه امام رضایی ها، هادی قاسمی مدیرعامل خبرنگاران، سرکار خانم مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما و تلویزیون، عباس اسماعیل بیگی مدیر کانون هوادان باشگاه پرسپولیس و سر لیدر تیم ملی فوتبال، حسن لباف، طاهره اکبری، علی مهره چی) برگزار شد.

در ابتدا مهندس عطا اله شعبانی مشاور مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه و رئیس کمیته مشارکت های نهاد ها وسازمان ها ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی از نقش موثر کارگروه در آبادانی ایران و رفع محرومیت و اهداف جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و کارگروه مواردی را بیان نمود.

در این جلسه مهندس جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن خوشامدگویی به میهمانان نسبت به تشریح عملکرد و اهداف جامعه خیرین مدرسه ساز و کمیسیون های امور اجتماعی، اقتصادی، بانوان، امور استان ها و نظارت بر قوانین شرحاتی را ارائه دادند.

حاج حسین یکتا رئیس جامعه خیرین امام رضایی ها که مهمان ویژه این مراسم بود نیز با اشاره به اقدامات ارزش مند خیرین شرح داد:کاهش جمعیت دانش آموزی موجب می شود خیرین میلی به ساخت مدارس نداشته باشند که می بایست در این خصوص راهکاری اندیشیده شود.

وی بیان نمود:خوشحالم در جمعی حضور دارم که اهدافشان مدرسه سازی و اشاعه فرهنگ مدرسه سازی است و تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف مجموعه خواهم کرد.

مهرانه مهین بازیگر مطرح و نامی سینما و تلویزیون که دیگر مهمان ویژه این جلسه بود نیز گفت:مدرسه در زندگی من معنای مقدسی دارد وهمیشه ارزو داشتم بخشی از عمرم را صرف آموزش و مدرسه سازی کنم.

وی با اشاره به اینکه آموزش مسئله حیاتی و مهم است ادامه داد:امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشتم موثر و تاثیر گذار باشم.

هادی قاسمی عضو افتخاری جامعه خیرین مدرسه ساز و مدیرعامل خبرنگاران از ارائه خدمات رسانه ای به این جامعه خبر داد.

در ادامه این جلسه اعضای کارگروه پیشنهادات و راهکار های خود را در خصوص این کارگروه و اهداف تبیین شده ارائه دادند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107470

به "حمایت خبرنگاران از جامعه خیرین مدرسه ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت خبرنگاران از جامعه خیرین مدرسه ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید