حسینی با شماره 10، دنبال هفتمین قهرمانی

به گزارش مجله سرگرمی، حسینی در نخستین تمرین پرسپولیس پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، با پیراهن شماره 10 که به مهدی شریفی اختصاص دارد تمرین کرد و در 36 سالگی خیز بلندی برای کسب قهرمانی هفتم در لیگ برداشت.

حسینی با شماره 10، دنبال هفتمین قهرمانی

به گزارش خبرنگاران ، جلال حسینی امیدوار است در سرانجام فصل هفتمین قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد. حسینی یکی از با ثبات ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده که حالا عنوان پرافتخارترین فوتبالیست را هم یدک می کشد و امیدوار است رکورد خود را بهبود ببخشد و کاری کند که تا سال های سال، این عنوان را در اختیار داشته باشد. او نخستین بار در لیگ ششم با سایپا قهرمان لیگ شد، همان فصلی که علی دایی از اواسط مسابقات، جانشین ورنر لورانت آلمانی شد و توانست به عنوان بازیکن- مربی افتخار جدیدی را کسب کند. حسینی مهره ای کلیدی از آن تیم قهرمان بود و بازی های کم نقصی انجام داد.

جلال حسینی سپس در لیگ های نهم، دهم و یازدهم با سپاهان این عنوان را کسب کرد. روزهایی که مربیگری سپاهان برعهده امیر قلعه نویی بود و او با انبوهی از ستاره که یکی از آن ها حسینی بود توانست سپاهان را به قطب اصلی فوتبال ایران تبدیل کند. بعد از سپاهان، نوبت به قهرمانی سیدجلال با پرسپولیس رسید. کاپیتان سرخ ها در دوره دوم حضورش در این تیم موفق شد 2 بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد که در هر دو، نقش پررنگی در موفقیت تیمش داشت. البته سیدجلال به جز 6 قهرمانی لیگ، 2 قهرمانی سوپرجام، یک نایب قهرمانی آسیا و جام حذفی را هم در ویترین افتخارات می بیند. او همچنین 6 بار برترین مدافع سال فوتبال ایران شده است.

حسینی در نخستین تمرین پرسپولیس پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، با پیراهن شماره 10 که به مهدی شریفی اختصاص دارد تمرین کرد و در 36 سالگی خیز بلندی برای کسب قهرمانی هفتم در لیگ و هت تریک با پرسپولیس برداشته است. حسینی 36 ساله نشان داده که سن و سال در عملکردش تاثیر زیادی ندارد و همگام با جوان ترها در تمرین پرسپولیس حضور دارد و پا به پای آن ها تمرین می نماید.

حسینی یک بار با سپاهان موفق شد سه فصل پی در پی قهرمان لیگ گردد و حالا اگر بتواند در لیگ هجدهم با پرسپولیس قهرمانی را به دست بیاورد، بار دیگر به آن رکورد تاریخی دست خواهد یافت.

2

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6490

به "حسینی با شماره 10، دنبال هفتمین قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی با شماره 10، دنبال هفتمین قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید