حسن کریمیان: گلف نیازمند حمایت و تحول است

به گزارش مجله سرگرمی، کاپیتان تیم ملی گلف کشورمان گفت: گلف نیازمند حمایت و تحول است اگر بخواهیم در آسیا و دنیا بدرخشیم و جایگاهی حداقل رنکینگ یک تا 30 دنیا را داشته باشیم، امکانات اولیه ضروری است.

حسن کریمیان: گلف نیازمند حمایت و تحول است

حسن کریمیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد سطح مسابقات قهرمانی کشور در رشته گلف گفت: با حضور عزیزی چون سیستم گلف را تا حدودی به روزرسانی و دنیای نموده است هم بچه ها و بازیکنان پیشرفت کردند و هم اینکه با تکنیک و وسایل روز آشنا شدند.

وی در ادامه اضافه نمود: در مسابقات قهرمانی از نظر مراسم، جوایز، اطلاعات و کمیته فنی سطح بالا رفته و امیدوارم عزیزی در ادامه این راستا در فدراسیون بیشتر بدرخشد.

کاپیتان تیم ملی گلف کشورمان در مورد لزوم حمایت از این رشته گفت: گلف نیازمند حمایت و تحول است اگر بخواهیم در آسیا و دنیا بدرخشیم و جایگاهی حداقل رنکینگ یک تا 30 دنیا و همچنین یک تا بیست آسیا را داشته باشیم، امکانات اولیه ضروری است.

وی در مورد اینکه در مسابقات چین عملکرد بازیکنان ایرانی بهتر از لژیونرهای گلف بوده است، یادآور شد: در حال حاضر استعدادها و بازیکنان ایران با سختی های زیادی دست و پنجه نرم می نمایند و از بازیکنانی که خارج از ایران بازی می نمایند اندکی با غیرت تر بازی می نمایند. بچه های ما در مقایسه با امکاناتی که در آسیا و آمریکا و اروپا است، با سختی تمرین می نمایند و همین امر انگیزه آنها را بالا برده است.امیدوارم با سرمایه گذاری و حمایت وزارت ورزش در مسابقات هنگ کنگ شرکت کنیم.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50888

به "حسن کریمیان: گلف نیازمند حمایت و تحول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن کریمیان: گلف نیازمند حمایت و تحول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید