جدایی قطعی علیپور: به مقصد زولته وارخم بلژیک

به گزارش مجله سرگرمی، دلیل انتخاب تیم رده یازدهمی لیگ بلژیک شاید این بود که علیپور می خواست بیشتر جلوی چشم سرمربی بلژیکی تیم ملی باشد.

جدایی قطعی علیپور: به مقصد زولته وارخم بلژیک

جدایی قطعی علیپور: به مقصد زولته وارخم بلژیک

بعد از سرمربی، پرسپولیس همین روزها آقای گلش را هم از دست می دهد. علی علیپور هر دو پایش را در یک کفش نموده که می خواهد در اروپا بازی کند و البته باشگاه هم بدش نمی آید که با فروش او درآمدی به جیب بزند. در واقع هم پرسپولیس و هم علیپور از خیلی وقت پیش به جدایی فکر می کردند اما زمان، برای جدایی مناسب نبود. این شد که کارشان به امروز کشید.

همین چند وقت پیش بود که مدیران پرسپولیس پیشنهاد 500 هزار یوروریی آ.ا.گ آتن به علیپور را رد کردند چون رقم دلخواه شان دوبرابر این 500 تا بود. باشگاه یونانی اما که نمی خواست اینقدر هزینه کند، عقب نشست و این فرصت را به دیگر مشتریان آقای گل پرسپولیس داد که پا پیش بگذارند و شانس خود را امتحان نمایند. پیشنهاد آلمریا (400 هزار یورو) را اما خودِ علیپور رد کرد چرا که بلژیکی ها حاضر بودند پول بیشتری برای به دست آوردنش بپردازند.

او حالا درباره انتخاب تازه اش می گوید: من هر چه دارم از پرسپولیس است و برای همین دوست دارم از انتقالم سود خوبی به باشگاه پرسپولیس برسد. پیشنهادی که از بلژیک دارم، برای باشگاه خیلی بهتر از پیشنهاد اسپانیاست. از طرفی با توجه به مشورت هایی که گرفتم، خودم هم ترجیح می دهم به بلژیک بروم چون هم سود بیشتری به باشگاه پرسپولیس می رسد و هم شرایط برای خودم بهتر است. امیدوارم مراحل بعدی انتقالم زودتر انجام گردد و بتوانم در اروپا فوتبال خود را دنبال کنم.

البته باشگاه زولته وارخم هم یک بار چند هفته پیش از باشگاه پرسپولیس نه شنیده بود و وقتی برای دومین بار به سراغ علی علیپور آمد، پیشنهادی 700 هزار یورویی در دست داشت که آن هم رد شد. رد شدنش را سایت اخبار فوتبال بلژیک منتشر شد و نوشت که معلوم نیست زولته وارخام برای بار سوم پیشنهاد جدیدی به علیپور ارائه کند یا نه. حال آنکه باشگاه سنت ترویدنس با پیشنهادی بیش از آن 700 هزار تا خواستار جذب علی علیپور شده بود.

پرسپولیسی ها اما برای انتقال آقای گل شان دست کم یک میلیون یورو طلب نموده بودند تا آن را کنار حقوق پرداخت نشده برانکو ایوانکوویچ بگذارند و برای خرید مربی و بازیکن جدید خرج نمایند. زولته وارخم اگر چه نزدیک شد به این مبلغ اما همه آن را نپذیرفت. پیشنهاد سومش، 900 هزار یورو بود که مورد استقبال باشگاه پرسپولیس نهاده شد. پیشنهادی که بعد از جلسه دونفره روز چهارشنبه عرب و علیپور، به هیات مدیره ارائه شد و همه موافقش بودند.

حالا قرار شده باشگاه بلژیکی ظرف یک هفته مبلغ پیشنهادی خود یعنی همان 900 هزار یورو را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز و در ازای آن، رضایت نامه علی علیپور را دریافت کند. مهاجمی که بعد از چهار فصل و نیم بازی در پرسپولیس، حالا رویاهایش را در قاره سبز جستجو می نماید. علیپور که کارش در پرسپولیس را از گلزنی به نفت مسجدسلیمان شروع نموده بود، با آخرین گلش این تیم را در جام حذفی قهرمان کرد و به نظر می رسد دیگر انگیزه ای برای حضور در لیگ ایران ندارد.

انتخاب تیمِ رده یازدهمی لیگ بلژیک اما شاید با این هدف بود که بیشتر جلوی چشم سرمربی تیم ملی باشد چرا که قطعا مارک ویلموتس لیگ کشورش را بیشتر پیگیری خواهد نمود و علیپور که اتفاقا بعد از گلزنی در فینال جام حذفی و یک روز بعد از اعلام لیست تیم ملی دعوت نامه ویلموتس را دریافت کرد، به نظر خودش شانس بیشتری برای ماندن در تیم ملی خواهد داشت. حالا همه چیز دست زولته وارخم است که باید ببینیم برای خرید رضایت نامه علیپور کِی دست به جیب می گردد.

11

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28892

به "جدایی قطعی علیپور: به مقصد زولته وارخم بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی قطعی علیپور: به مقصد زولته وارخم بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید