ثبت بیش از 1000 بازدید روزانه از جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: با شیوع ویروس کرونا و توصیه به ماندن مردم در خانه، بستر تبلیغ و معرفی ظرفیت های گردشگری و جاذبه های استان در فضای مجازی را فراهم کردیم که این محتواها روزانه بیش از هزار بازدیدکننده دارد.

ثبت بیش از 1000 بازدید روزانه از جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه روز دوشنبه 11 فروردین ماه 99 اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از فراوری محتواها در قالب فیلم، عکس، کلیپ، ویدئو و... به مردم به وسیله فضای مجازی ارائه گردد.

او بابیان اینکه این محتواها در اینستاگرام با هشتگ #سفر-مجازی در دسترس است، عنوان نمود: چون مردم در ایام نوروز و قرنطینه، فرصت بیشتری برای گذران اوقات خود در فضای مجازی دارند، استقبال خوبی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین به وسیله اینفلوئنسرهای فضای مجازی در کشور این جاذبه ها در صفحات اینستاگرام آن ها نیز تبلیغ و بازدیدهای خوبی انجام گرفته است و علاوه بر آن، صفحات و کانال های پرمخاطب استانی نیز محتواهای متناسب را منتشر و مخاطبان خود را ضمن توصیه به ماندن در خانه، به سفر مجازی و دیدن زیبایی های استان به وسیله فضای مجازی دعوت می نمایند.

او توضیح داد: در این بستر کوشش می کنیم مناطق و جاذبه های گردشگری استان را در قالب فیلم، تصویر و نوشتار به نمایش بگذاریم و هم وطنان آشنا شوند و برای برنامه ریزی سفر خود بعد از مهار کرونا این استان را به عنوان مقصد انتخاب نمایند.

یزدان پناه گفت: مسابقه ای نیز برای هم استانی هایی که در ایام نوروز در خانه مانده اند طراحی شده است که علاوه بر سرگرمی برای خانواده ها، هدف آن معرفی و آشنایی با آیین ها و سنن اقوام مختلف خراسان شمالی است، آیین هایی که ریشه در فرهنگ غنی مردمان این دیار دارد و حفظ و اشاعه آن را وظیفه خود می دانیم.

او اظهار کرد: علاقه مندان تا سرانجام فروردین ماه فرصت دارند تا ویدئوهای خود را تهیه و برای صفحه اینستاگرام nkh-cthh و یا به شماره 09054247978 در شبکه های اجتماعی ارسال نمایند، منتخبان این مسابقه بعد از مهار کرونا در جشنواره عظیم نوروز خانه معرفی می شوند و جوایز و بسته های سفر خانوادگی به 50 نقطه دیدنی ایران را دریافت خواهند کرد.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80403

به "ثبت بیش از 1000 بازدید روزانه از جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیش از 1000 بازدید روزانه از جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید