تیم های ملی کاراته ایران عصر امروز راهی تاشکند می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کاروان 30 نفره کاراته ایران ساعت 20/ 15 امروز سه شنبه 25 تیرماه راهی استانبول شده و پس از توقفی چند ساعته راهی تاشکند خواهند شد تا بامداد فردا به محل برگزاری این دوره از مسابقات وارد گردد.

تیم های ملی کاراته ایران عصر امروز راهی تاشکند می شوند

تیم بانوان با ترکیب سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، زهرا یاوری، حمیده عباسعلی، زهره برزگر، شیما آل سعدی، فاطمه صادقی، الناز تقی پور، شادی جعفری زاده و نجمه قاضی زاده در کومتیه و کاتای انفرادی و با راهنمایی سیده ستاره موسوی (سرمربی تیم کومیته) و فرخناز ارباب (سرمربی کاتا) در این دوره از مسابقات به روی تاتامی می رود.

در تیم مردان ایران نیز رضا روشن، مجید حسن نیا، امیر مهدی زاده، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی قراری زاده و باربد صداقت، ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر و علی زند در کو متیه و کاتای انفرادی و تیمی با راهنمایی سیدشهرام هروی (سرمربی) و حسین روحانی (مربی) حضور دارند.

وحید مؤمنی، سرپرست دبیری فدراسیون نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم اعزامی حضور دارد. ضمن اینکه سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون برای شرکت در کنگره آسیا چند روز قبل راهی ازبکستان شده بود.

شانزهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با حضور 340 کاراته کا از 33 کشور آدینه هفته جاری در تاشکند ازبکستان شروع می گردد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32308

به "تیم های ملی کاراته ایران عصر امروز راهی تاشکند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های ملی کاراته ایران عصر امروز راهی تاشکند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید