تیم ملی هندبال در رقابت های انتخابی المپیک حضور پیدا می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، محمدرضا رجبی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تصمیم بر این شده تا تیم ملی هندبال مردان در رقابت های انتخابی المپیک 2020 شرکت کند. قرار است این رقابت ها مهرماه امسال با حضور هشت کشور در قطر برگزار گردد.

تیم ملی هندبال در رقابت های انتخابی المپیک حضور پیدا می نماید

وی اضافه کرد: هنوز گروه بندی رقابت ها معین نشده است. طبق اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا قرار است روز پنجشنبه هفته جاری مراسم قرعه کشی انجام گردد.

دبیر فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا به این رقابت ها به جنبه دیدارهای تدارکاتی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نگاه خواهید کرد؟ گفت: اصلاً این طور نیست. هدف ما شرکت در مسابقات انتخابی المپیک و کسب سهمیه است. کار، کار سختی است چرا که تنها تیم اول سهمیه مستقیم حضور در مسابقات المپیک را دریافت خواهد نمود.

وی ادامه داد: به هر حال برگزاری این دیدارها قبل از مسابقات قهرمانی آسیا، برای ما مثمر ثمر خواهد بود. تمام رقبای ما در رقابت های آسیایی در قطر حاضر هستند و این مسئله می تواند یاری به سزایی در شناخت ما از تیم های مقابل بدهد.

رجبی پیرامون انتخاب سرمربی و تشکیل اردوهای تیم ملی هم گفت: به زودی جلسه کمیته فنی فدراسیون برگزار شده و تکلیف انتخاب مربی و کادر فنی تیم و همین طور نحوه برگزاری اردوها معین و اعلام می گردد.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات هندبال انتخابی المپیک 2020 توکیو مهرماه امسال در دوحه قطر برگزار خواهد شد. ایران در دوره قبل این بازی ها نتوانست سهمیه حضور در المپیک 2016 را کسب کند.

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

nfliri.ir: مجله نیلوفری | مجله خبری تحلیلی نیلوفری

bushehrherfa.ir: مجله بوشهری ها، وبلاگ بچه محل های بوشهر

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20534

به "تیم ملی هندبال در رقابت های انتخابی المپیک حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی هندبال در رقابت های انتخابی المپیک حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید