تیم فوتبال ایران از بازیهای آسیایی حذف شد، سرانجام تلخ تیم پرامید!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، تیم فوتبال امید ایران که با بازیکنان زیر 21 در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی حضور یافت تا خود را برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو آماده کند، عصر امروز پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات برابر کره جنوبی مغلوب شد. هوانگ جو در دقیقه 40 و لی سونگ وو در دقیقه 55 برای کره جنوبی گل زدند.

تیم فوتبال ایران از بازیهای آسیایی حذف شد، سرانجام تلخ تیم پرامید!

شاگردان کرانچار که در مرحله مقدماتی با یک تساوی برابر عربستان، پیروزی برابر کره شمالی و شکست برابر میانمار به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی گردیده بودند، در این دیدار مغلوب کره جنوبی شدند تا از دور مسابقات کنار بروند.

مسئولان تیم امید قبل از دیدار برابر میانمار کوشش زیادی کردند تا این تیم در گروه دوم گردد و به کره جنوبی برخورد نکند اما در نهایت این اتفاق افتاد و کره جنوبی مثل خیلی از تورنمنت های مهم آسیا در این مرحله حریف فوتبال ایران شد.

تیم ایران در نیمه اول یک گل خورد و در نیمه دوم در حالی که قصد داشت گل خورده را جبران کند خیلی زود گل دوم را خورد. در ادامه بازیکنان این تیم اشتباهات زیادی در پاس آخر داشتند و بارها تا پشت محوطه جریمه رفتند اما نتوانستند دروازه حریف را با خطر روبرو نمایند.

کره جنوبی از اواسط نیمه دوم دروازه بان اصلی اش که با این تیم در جام جهانی حضور داشت را به دلیل مصدومیت تعویض کرد اما بازیکنان ایران حتی یک بار هم دروازه حریف را با خطر جدی روبرو نکردند.

datapad.ir: دیتاپد | مجله فناوری و تخصصی رایانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1475

به "تیم فوتبال ایران از بازیهای آسیایی حذف شد، سرانجام تلخ تیم پرامید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال ایران از بازیهای آسیایی حذف شد، سرانجام تلخ تیم پرامید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید