توییتر به زودی محدود کردن پاسخ توییت (ریپلای) را امکان پذیر می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، توییتر در ماه های اخیر نشان داده که در زمینه جلوگیری از اذیت و آزار مجازی کاملا جدی است و در تازه ترین اقدام، میخواهد محدودیت های مربوط به ارسال پاسخ برای توییت ها را امکان پذیر کند. با بهره گیری از این ویژگی، کاربران می توانند به طور کلی ریپلای مربوط به توییت های خود را مسدود نمایند یا فقط به افراد موردنظر خود یا کاربرانی که دنبال می نمایند این اجازه را بدهند. به همین خاطر کاربرانی که از محیط کلی توییتر و بعضی کاربران که پاسخ های توهین آمیزی برای توییت های مختلف می نویسند دل خوشی ندارند، احتمالا از این طرح استقبال می نمایند.

توییتر به زودی محدود کردن پاسخ توییت (ریپلای) را امکان پذیر می نماید

توییتر زمان مشخصی را برای ارائه این قابلیت اعلام نکرده ولی در هر صورت در ابتدا به صورت آزمایشی برای بعضی از کاربران فعال خواهد شد. در جریان نمایشگاه CES 2020 یکی از مقام های ارشد توییتر این خبر را خاطرنشان کرد و در ادامه گفت: مهم ترین هدف این قابلیت، موضوع کنترل است. در حال حاضر، مکالمه عمومی در توییتر اینگونه است که شما توییتی منتشر می کنید و همه کاربران می توانند آن را ببینند و نظر خود را پایین توییت مذکور بنویسند؛ یا اینکه در بخش پیغام های خصوصی می توان با دیگران چت کرد. بنابراین یک طیف کاملی از گفتگوها وجود دارد که در توییتر نمی بینیم.

در همین زمینه می توانیم به قابلیت مخفی کردن ریپلای های اشاره کنیم که سال گذشته معرفی گردید. کاربران با بهره گیری از این قابلیت، می توانند بعضی از پاسخ ها را مخفی نمایند که البته برای مشاهده آن ها می توانیم از دکمه View Hidden Tweets استفاده کرد. در این میان بعضی اعتقاد دارند که این قابلیت جدید می تواند حباب های شبکه های اجتماعی را تقویت کند تا کاربران صرفا با نظرات افراد هم عقیده با خود روبرو شوند.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66525

به "توییتر به زودی محدود کردن پاسخ توییت (ریپلای) را امکان پذیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر به زودی محدود کردن پاسخ توییت (ریپلای) را امکان پذیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید