توصیه های بهداشتی ترکیه

به گزارش مجله سرگرمی، در سرتاسر این کشور مراقبت ها و توصیه های بهداشتی ترکیه در سطح بهتری از استاندارد انجام می پذیرد و روز به روز در حال پیشرفت می باشد .دولت ترکیه امکانات پیشرفته ای را در کلیه بیمارستان های عمومی و خصوصی از جمله اورژانس، جراحان، دندانپزشکان و متخصصان دیگر فراهم کرده است فقط هزینه های پزشک را بر عهده بیماران نهاده است ضمناً استاندارهای سلامت در کلینیک های پزشکی در داخل مراکز شهری مانند استانبول و آنکارا با استاندارهای اروپای غربی مطابقت میکند اما بدون داشتن بیمه درمانی ممکن است هزینه های زیادی را از شما بگیرند.

توصیه های بهداشتی ترکیه

در کشور ترکیه دارو سازان در موارد بیماری های جزئی و کوچک میتوانند هدایت های لازم را داشته باشند و دارو به بیمار بدهند و در صورت لزوم می توانند مشاوره هایی نیز به بیمار داشته باشند. ساعات کاری داروخانه ها نیز همانند سایر مغازه ها است، هرچند بعضی از داروخانه ها نیز شب هنگام باز هستند و در موارد اضطراری خدماتی را ارائه می دهند.

توصیه های بهداشتی ترکیه

به طور کلی سطح بهداشت غذا در کشور ترکیه بالا است. با وجود این، اطمینان حاصل کنید که غذا و آب آشامیدنی شما سالم است. نسبت به استفاده از غذای دستفروشان احتیاط کنید که غذای آنها کاملا پخته شده باشد و یا مانده نباشد. تنها از آب بطری یا جوشیده شده، یا نوشیدنی های گازدار به صورت قوطی یا بطری که بروی آنها نوشته شده قابل شرب استفاده نمایید و در صورت امکان از نوشیدن آب از شیرهای آب، فواره هایی که بر روی آنها نوشته شده غیر قابل شرب (içilmez) خودداری کنید.

همانطور که می دانید ترکیه دارای تابستان های نسبتا گرم می باشد پس با توجه به دمای هوای بالا ،بطری آب و کلاه را حتما به همراه داشته باشید تا دچار کم آبی نشوید و همچنین سعی کنید در تور ترکیه از کلاه های آفتابگیر مناسب بهمراه ببرید تا پوستتان در برابر گرمای آفتاب ایمن باشد ضمناً همه هتل ها و استراحت گاه ها پزشکان گوش بزنگ مسلط به زبان انگلیسی دارند که این پزشکان مستقیما برای درمان به اتاق شما مراجعه می نمایند و در صورت احتیاج شما را تا بیمارستان محلی همراهی می نمایند.

ترکیه در سازماندهی مراکز مبارزه با سیگار کشی، تهیه برنامه های عمومی تشویق به ترک سیگار کشی، هشدارهای گرافیکی بر روی بسته های سیگار در خصوص خطرات و عواقب ناشی از مصرف سیگار، بسیار پیشرفت نموده است و همچنین در این کشور حمایت اقتصادی و برگزاری کمپین های تبلیغاتی توسط فراوری نمایندگان دخانیات ممنوع شده و اقتصادیات بر دخانیات افزایش یافته است.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: لذت سفر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32623

به "توصیه های بهداشتی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های بهداشتی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید