توزیع برنج، شکر و روغن ماه مبارک رمضان شروع شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران از شروع عرضه شکر، برنج و روغن تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در فروشگاه های زنجیره ای و میادین عرضه اطلاع داد.

توزیع برنج، شکر و روغن ماه مبارک رمضان شروع شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران از شروع عرضه شکر، برنج و روغن تنظیم بازار ماه مبارک رمضان از امروز (شنبه) در فروشگاه های زنجیره ای و میادین عرضه اطلاع داد.

حجت براتعلی با تاکید براینکه کالا های اساسی مورد احتیاج مردم تامین است، افزود: برای ماه مبارک رمضان در مجموع 150 هزارتن انواع کالا های اساسی مذکور عرضه می گردد که از این میزان 50 هزارتن برنج، 50 هزارتن روغن و 50 هزارتن شکر با نرخ های تنظیم بازاری در اقصی نقاط کشور در اختیار مصرف نمایندگان قرار می گیرد.

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران توضیح داد: هر کیلوگرم برنج هندی 1121 با نرخ هشت هزار تومان، هر کیلوگرم شکر بسته بندی با نرخ پنج هزار و 900 تومان و هر کیلوگرم روغن با نرخ های مصوب سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان در اختیار مصرف نمایندگان قرار می گیرد.

براتعلی با بیان اینکه شکر با برچسب تنظیم بازاری تزریق می گردد، افزود: برای نظارت بر عرضه کالا های اساسی تنظیم بازاری، این محصولات با بسته بندی متفاوت و نرخ گذاری به بازار عرضه می گردد.

وی اظهارداشت: در صورت احتیاج، کالا های اساسی مورد احتیاج ماه مبارک رمضان دوباره به بازار تزریق می گردد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران، گفت: شهروندان می توانند کالا های اساسی برنج، شکر و روغن مورد احتیاج ماه مبارک رمضان خود را از امروز از فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار با نرخ های مصوب تامین نمایند.

به گفته براتعلی، طبق ابلاغیه ها و طرح های اجرایی، نظارت بر عرضه این کالا ها در شبکه های توزیع بازار توسط سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی کشور و اصناف انجام می گردد.

وی افزود: طبق طرح های خاتمه سال از ابتدای اسفندماه تا به امروز کالا های اساسی مذکور به طور مداوم در اختیار مصرف نمایندگان قرار گرفته و توزیع کالا های اساسی ماه مبارک رمضان مازاد بر توزیع فعلی است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85170

به "توزیع برنج، شکر و روغن ماه مبارک رمضان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع برنج، شکر و روغن ماه مبارک رمضان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید