تندیس حافظان میراث به استاندار زنجان اهدا شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان به پاس حمایت های استاندار با اهدای تندیس حافظان میراث از او قدردانی کرد.

تندیس حافظان میراث به استاندار زنجان اهدا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، فتح الله حقیقی استاندار امروز سه شنبه 30 فروردین ضمن گرامیداشت هفته میراث فرهنگی گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در زمینهٔ اماکن تاریخی و گردشگری در زنجان وجود دارد که در صورت احیای آن ها و فراهم کردن زیرساخت ها، این استان می تواند به یکی از قطب های اصلی گردشگری در کشور تبدیل شود و محقق شدن این مهم جز با تلاش روز افزون همکاران و دوستداران میراث فرهنگی میسر نخواهد شد.

او گفت: حفظ و احیای بناهای تاریخی را از اولویت های مهم این استان دانست.

حقیقی بیان نمود: میراث فرهنگی محافظ هویت شهرها است و در راستای حفظ هویت ها باید سعی و تلاش وافری در این بخش انجام شود.

امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان در این دیدار ضمن تشکر ویژه از استاندار زنجان به دلیل همکاری و تعامل مناسب متقابل با این اداره کل در حوزه میراث فرهنگی، گفت: فعالیت های بازسازیی بسیار وسیع و در حال گسترش است و در حال حاضر اعتبار تخصیص یافته برای بازسازی و بازسازی بناهای تاریخی استان از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین و عملیات اجرایی آن ها آغاز شده است.

او افزود: زنجان با یک اثر ثبت جهانی، 847 اثر ثبت ملی و هزاران جاذبه تاریخی و طبیعی از مقاصد مهم گردشگری محسوب می شود. امیدواریم تا پایان سال 99 پرونده های بیشتری تهیه و به ثبت برسد.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91326

به "تندیس حافظان میراث به استاندار زنجان اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندیس حافظان میراث به استاندار زنجان اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید