تقویت روابط تهران - اسلام آباد در همه عرصه ها ضروری است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، امروز (چهارشنبه) در تماس تلفنی با عمران احمدخان نیازی رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان و تبریک پیروزی این حزب در انتخابات سراسری مجلس پاکستان اظهار داشت: امیدوارم در دوران جدید ما شاهد روابط بسیار نزدیکتر و صمیمی تری بین دو کشور دوست ایران و پاکستان باشیم.

تقویت روابط تهران - اسلام آباد در همه عرصه ها ضروری است

وی همچنین با اشاره به اظهارات رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان مبنی برای اهمیت تقویت روابط اقتصادی دو کشور اظهارداشت: باید شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در روابط اقتصادی و تجاری دو کشور باشیم.

روحانی همچنین آقای احمدخان نیازی را برای شرکت در اجلاس مجمع گفت و گو و همکاری های آسیا که قرار است اواخر مهرماه در تهران برگزار شود، دعوت کرد.

رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان هم در این تماس تلفنی با قدردانی از تبریک رئیس جمهوری ایران به مناسبت پیروزی این حزب در انتخابات مجلس کشورش گفت: ما خواهان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در روابط دو کشور در همه عرصه‌ها به ویژه حوزه تجاری هستیم.

احمدخان نیازی تصریح کرد: اطمینان می دهم که روابط دو کشور توسعه و تعمیق بیشتری خواهد یافت و پاکستان اهمیت بسیار زیادی برای تقویت روابطش با ایران قائل است.

وی همچنین گفت: در اجلاس همکاری های آسیا در تهران قطعا شرکت خواهد کرد.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: mehrnews.com
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 269

به "تقویت روابط تهران - اسلام آباد در همه عرصه ها ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت روابط تهران - اسلام آباد در همه عرصه ها ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید