تعبیر خواب کفش پاشنه بلند چیست؟

به گزارش مجله سرگرمی، با تعبیر خواب کفش پاشنه بلند، تعبیر خواب شکستن پاشنه کفش، تعبیر خواب کفش با پاشنه نازک و تعبیر خواب کفش با پاشنه پهن و عظیم همراه ما باشید.

تعبیر خواب کفش پاشنه بلند چیست؟

سرویس سرگرمی - در بعضی از تفاسیر معبرین جدید کفش پاشنه بلند برای زنان در خواب نماد باورهایی است که برای آن ها وضع شده تا خود را درون آن دیده و قضاوت نمایند البته معبرین غربی پوشیدن کفش با پاشنه های بلند را آمادگی برای برنامه های آینده می دانند با تعبیر خواب کفش پاشنه بلند در همراه ما باشید.

آنچه در ادامه خواهید خواند:
  • تعبیر خواب کفش پاشنه بلند
  • خرید کفش پاشنه بلند
  • کفش پاشنه پهن و عظیم
  • کفش پاشنه نازک
  • شکستن پاشنه کفش

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب کفش پاشنه بلند

کارل گوستاو یونگ:خواب دیدن اینکه شما پاشنه بلند می پوشید بیانگر زنانگی و دلبری است. شما حس اعتماد به نفس می کنید و به خودتان مطمئنید. تعبیر دیگر این است که پاشنه بلند بیانگر این است که حس می کنید در نقش خود به عنوان یک زن، محدود هستید. شما فکر می کنید که نمی توانید به طور آزادانه و کامل خود را ابراز کنید.

معبرین غربی گویند: اگر در خواب مشاهده کردید که کفش پاشنه بلند زیبا به پا کردید بایستی خود را برای اجرای برنامه ها و اهدافتان آماده کنید.

فروید در خصوص دیدن کفش پاشنه بلند در خواب می گوید اگر مردی در خواب ببیند که زنی کفش های پاشنه بلند به پا نموده است نشان دهنده تخیلات و توهماتی است که مربوط به هوای نفس است و در واقعیت رخ نخواهد داد.

تعبیر خواب خریدن کفش پاشنه بلند

معبرین غربی گویند: خریدن کفشی با پاشنه های بلند بیانگر این است که شما آماده برخورد با هر گونه تغییر در زندگی خود هستید به طور ناخود مطلع شما خواستار آغاز کار و فعالیت شغلی جدید هستید.

← تعبیر خواب کفش پاشنه دار →

تعبیر خواب کفش با پاشنه پهن و عظیم

معبرین غربی گویند:

  • اگر در خواب ببینید که کفش پاشنه بلندی با عرض زیاد پوشیده اید نشانه ای از تحمل بلاتکلیفی و ابهام در شرایط زندگی است که شما سعی در رهایی یافتن از این شرایط نا امید نماینده دارید.
  • اگر در خواب پاشنه های عظیم در کفش خود دیدید ارتباط قوی و محکمی با اعضای خانواده خود خواهید داشت. حضور دوستان وفادار و پایداری در کار از دیگر نشانه های رویای کفش پاشنه بلند عظیم است.

تعبیر خواب کفش با پاشنه نازک

معبرین غربی گویند: دیدن کفش با پاشنه نازک به شما این هشدار را می دهد که در خصوص موقعیت های پیش روی خود مجدداً تفکر کنید.

تعبیر خواب شکستن پاشنه کفش

در کتاب تعبیر خواب میلر آورده شده است که شکستن پاشنه کفش برای دختر جوان هشداری در خصوص رخ دادن اتفاقی ناگوار است که باعث صدمه دیدن شهرت و آبروی او می گردد.

خانم اتیانوس می گوید: اگر خانمی در خواب ببیند پاشنه کفشش کند شده شوهرش بیکار می گردد.

منابع:

کتاب بانک جامع تعبیر خواب

pendarno.ir

globe-views.com

khaboroya.com

لیتن: لیتن | مجله گردشگری، سفر به دور دنیا در 80 روز

گردشیا: گردشیا | مجله گردشگری و مسافرتی، سفر به دور دنیا

مسافرت رو: مسافرت رو | مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

منبع: setare.com
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117847

به "تعبیر خواب کفش پاشنه بلند چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب کفش پاشنه بلند چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید