تعبیر خواب کرم در مدفوع چیست؟ مال حرام یا عدم عزت نفس؟

به گزارش مجله سرگرمی، شاید برایتان پیش آمده باشد که در خواب خود کرم ببینید، اما بستگی دارد این کرم را در چه حالتی ببینید، در غذا یا میوه و یا بدن … . در این مطلب درباره تعبیر خواب کرم در مدفوع شرح می دهیم.

تعبیر خواب کرم در مدفوع چیست؟ مال حرام یا عدم عزت نفس؟

تعبیر خواب کرم در مدفوع از نظر معبرین اسلامی

معبرین در این باره گفته اند اگر در خواب ببینید که کرمی در مدفوع شماست، به این معناست که شما صاحب مال و ثروت می شوید، اما و وجود کرم در مدفوع می تواند به این معنا باشد که این مال را از راه حرام به دست آورده اید، بنابراین باید خود را از این راه برای داشتن درآمد جدا کنید. همچنین به این اشاره دارد که فردی پول دوست هستید و از هر طریقی حاضرید به مال جهان دست پیدا کنید. این خواب هشدار می دهد که دست از این راه و روش بردارید.

تعبیر خواب کرم در مدفوع از نظر روانشناسان

روانشناسان معتقد هستند که دیدن کرم در خواب نشان از ضعیفی، پستی، کثیفی است و به طور کلی نشان می دهد که شما فردی منفی هستید. شما از آن دسته افرادی هستید که عزت نفس پایینی دارد و خود را قبول ندارد. در واقع چنین شخصی برای خودش ارزش قائل نیست. همچنین می تواند دلالت بر این داشته باشد که شما فقط به نقاط ضعف خود توجه می کنید و اصلاً خوبی های خود را نمی بینید.

سخن آخر

با این حال اگر با توجه به مطالب ذکر شده در این مطلب پیروز به تعبیر رویای خود نشده اید، خواب خود را در پایین همین صفحه با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 مهر 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109566

به "تعبیر خواب کرم در مدفوع چیست؟ مال حرام یا عدم عزت نفس؟" امتیاز دهید

8 کاربر به "تعبیر خواب کرم در مدفوع چیست؟ مال حرام یا عدم عزت نفس؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب کرم در مدفوع چیست؟ مال حرام یا عدم عزت نفس؟"

2 دیدگاه

احمدرضا 30 اردیبهشت 1401

سلام من خواب دیدم با نامزدم دسشوییم و مدفوع کردم و با دستمال کرمی نشون من داد ک‌ یعنی از ت مدفوع من در آوردن بود خیلی ترسیدم بیدار شدم

پاسخ به احمدرضا

مهدی صادقی 28 دی 1400

ببخشید من جواب تعبیر خودمو نمیتونم پیدا کنم لطف میکنید راهنمایی کنید
ممنون

پاسخ به مهدی صادقی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید