تعبیر خواب النگو - معنی دیدن النگو طلا در خواب چیست؟

به گزارش مجله سرگرمی، النگو یکی از زیورآلات زینتی است که زنان از آن استفاده می نمایند؛ هر چند که در سال های اخیر النگو جای خود را به دستبند داده و دیگر آن کارایی گذشته را ندارد. النگوها از جنس های مختلفی تهیه می شوند که مشهورترین آن النگوی طلاست. بنابراین اکثرا رویاها با موضوع النگوی طلا دیده می شوند. این خواب ها می تواند شامل دیدن النگوی شکسته، النگو در دست دیگران یا خرید النگو باشد. برای آگاهی از تعبیر خواب النگوی طلا همراه ما باشید.

تعبیر خواب النگو - معنی دیدن النگو طلا در خواب چیست؟

تعبیر خواب النگو طلا

در ابتدای تعبیر خواب النگو طلا باید با مفهوم دیدن زیورآلات طلا در خواب آشنا شویم. ابن سیرین دیدن زیورآلاتی که از جنس طلا باشد را برای زنان ملک و دارایی و برای مردان حرام می داند. دلیل اینگونه تعبیر کاملا معین است که در اسلام انداختن طلا برای مرد حرام و برای زن نیکوست.

به طور کلی النگو طلا زینت دست است و در واقع کاری را نشان می دهد که بیننده خواب در آن صادقانه رفتار می نماید.

مطیعی تهرانی:

چنانچه در خواب ببینید النگویی به دست دارید یا النگوهایی به دست شما وجود دارد، نسبت به کسی یا چیزی تعهد می پذیرید یا دین دارید که ادا ننموده اید یا اخلاقا مدیون هستید. دیدن النگو در خواب برای مردان خوب نیست و تعبیری که گفته شد برای زنان صادق است.

در زبان انگلیسی مفهوم النگو معادل دستبند بوده و تحلیلات گفته شده یکسان می باشد. معبرین غربی در این رابطه می گویند:

دیدن النگو در خواب به معنای انجام قطعی کاری است که به آن علاقه مندید. شما تمایل دارید که مسیری را انتخاب نموده و با تعهد در آن قدم بردارید.

برای مثال، لذت بردن از برعهده دریافت یک مسئولیت جدید در زندگی، یا عشق و تعصب شما برای انتخاب مسیری از زندگی که شما را به امور خانواده تخصیص دهد. این حتی می تواند نوعی تعهد بین یک زوج محسوب گردد.

از جنبه مثبت النگو به احساس رضایتی اشاره دارد که شما از قرارگیری در محلی که به آن علاقه مندید بدست آمده است. شما با کمال رضایت برای این موقعیت یا فرصت هزینه و زمان صرف می کنید. لذت در کنار خانواده بودن و انجام کارهای هنری مورد علاقه می تواند به صورت النگوی طلا در خواب دیده شوند.

تعبیر خواب النگو شکسته

تحلیلگران غربی:

شما در این روزها درگیر مسائلی شده اید. چالش هایی که شما را به مبارزه طلبیده و باید برای مقابله با آن ها کوشش کنید. این موضوعات خود را به صورت النگو شکسته در خواب نشان می دهد. به عملکرد گذشته خود فکر کنید، چه تصمیماتی گرفته اید؟ آیا همه آن ها درست بوده است؟ احساس حسرت و بازگشت به گذشته دارید و با خود می گویید ای کاش زمان به عقب بازمی گشت و این کارها را انجام نمی دادید.

سعی کنید که در این ایام از دیگران کمی فاصله بگیرید تا رفتاری نکنید که بعدها خود را برای آن سرزنش کنید.

دیدن النگوی شکسته در خواب می تواند به عنوان یک نشانه برای کاری خاتمه ناپذیر یا رابطه ای باشد که انتهای آن به بن بست ختم می گردد. در واقع شما فاقد حریم خصوصی هستید و احساستان این است که هر لحظه ممکن است بازپرسی شوید یا مورد انتقاد قرار گیرید. دیگران و افکار آنان در خصوص شما برایتان بیش از حد مهم است. همین باعث شده تا افرادی در اطرافتان از این نقطه ضعف شما سو استفاده نمایند.

تعبیر خواب طلا برای زن باردار

معبرین غربی دیدن طلا یا جواهرات طلا برای زن باردار را تولد دختری زیبا می دانند.

تعبیر خواب گم کردن النگو

آنلی بیتون:

  • اگر دختری در خواب النگوی خود را گم کند، در آینده با زیان ها و مسائل فراوانی روبرو می گردد.
  • اگر خواب ببینید النگویی پیدا می کنید، نشانه کسب ثروتی قابل توجه است.

تعبیر خواب النگو طلا در دست دیگری

دیدن النگو طلا در دست یک نفر دیگر در خواب به معنای فقدانی عظیم است. با این حال دیدن النگو در دست خودتان به منزله وابستگی فردی غریبه به شماست.

تعبیر خواب النگو در دست

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید النگویی در دست دارید که دوست یا نامزد شما هدیه داده است، نشانه آن است که در آینده ای نزدیک ازدواج خواهید کرد.

کلام آخر

تعبیر خواب النگو طلا کاملا وابسته به شرایط زندگی بیننده خواب است. به طور دقیق نمی توان هر تعبیر را برای هر شخص بیان نمود، بلکه باید تحلیل را بر زندگی رویابین تطبیق داد. در صورت داشتن هرگونه سوال و نظر در ارتباط با تعبیر خواب النگو می توانید آن را با ما در میان گذارید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت جوابگوی شما خواهند بود.

 

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109125

به "تعبیر خواب النگو - معنی دیدن النگو طلا در خواب چیست؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "تعبیر خواب النگو - معنی دیدن النگو طلا در خواب چیست؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب النگو - معنی دیدن النگو طلا در خواب چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید