تشدید ناآرامی های مدنی در آمریکا در پی افزایش اعتراضات نسبت به شمارش آرا

به گزارش مجله سرگرمی، ناآرامی در سراسر آمریکا در پی گسترش اعتراضات نسبت به شمارش آراء ریاست جمهوری به شدت رو به افزایش است.

تشدید ناآرامی های مدنی در آمریکا در پی افزایش اعتراضات نسبت به شمارش آرا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که معترضان اقدام به برپایی تظاهرات بیشتری در مخالفت با فرایند شمارش آرا در بعضی ایالت های مهم و کلیدی نموده اند، ناآرامی های مدنی به سرعت رو به افزایش است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش نتایج انتخابات ریاست جمهوری در بعضی ایالت های مهم و کلیدی هنوز تعیین نشده و روشن شدن نتیجه آرا در این ایالت ها می تواند برنده نهایی انتخابات ریاست جمهوری 2020 را تعیین کند.

ستادهای انتخاباتی بایدن و ترامپ روینمودها و راهبردهای متفاوتی را نسبت به شمارش آرا در پیش گرفته اند، دونالد ترامپ شکایت هایی را برای متوقف کردن شمارش آرا در بعضی ایالت ها در دادگاه مطرح نموده که بعضی از این شکایت ها تا به امروز با شکست روبرو شده است و از سوی دیگر بایدن بر اهمیت شمارش همه آرا تاکید نموده است.

تشدید جنگ لفظی بین دو اردوگاه سیاسی انتخابات موجب اعتراضات خیابانی در بعضی شهرها شده است. هواداران بایدن در این تظاهرات خواهان شمارش همه آرا شده اند و هواداران ترامپ خواهان توقف شمارش آرا هستند.

مخالفان ترامپ چهارشنبه در نیویورک، میناپولیس و سایر شهرهای آمریکا به خیابان ها ریختند. بعضی تظاهرات کنندگان در میناپولیس که قصد مسدود کردن یک بزرگراه را داشتند توسط نیروهای پلیس بازداشت شدند.

همان روز هواداران ترامپ در فونیکس در بیرون مرکز شمارش آرا تظاهرات کردند و خواهان توقف شمارش آرا پستی شدند.

در حالی که بعضی رسانه های خبری آمریکایی مثل آسوشیتدپرس و فاکس نیوز پیروزی بایدن در آریزونا را اعلام نموده اند ولی سایر شبکه های خبری از این اقدام تبعیت ننموده اند.

اگر بایدن بتواند در ایالت های آریزونا و نوادا به پیروزی نهایی دست یابد، 270 رای الکترال لازم برای راهیابی به کاخ سفید را کسب خواهد نمود.

parisro.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز، زمستان، نوروز، بهار تابستان فرانسه

umeblog.ir: یومی بلاگ: آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117460

به "تشدید ناآرامی های مدنی در آمریکا در پی افزایش اعتراضات نسبت به شمارش آرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید ناآرامی های مدنی در آمریکا در پی افزایش اعتراضات نسبت به شمارش آرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید