ترم تابستانی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار نمی گردد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: این دانشگاه برای نیم سال تحصیلی جاری در ترم تابستان کلاس آموزشی در سه مقطع تحصیلی برگزار نخواهد کرد.

ترم تابستانی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار نمی گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

حسین کریمیان معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران از چگونگی برگزاری ترم تابستانی این دانشگاه، گفت: این دانشگاه برای نیم سال تحصیلی جاری در ترم تابستان کلاس آ موزشی در سه مقطع تحصیلی برگزار نخواهد کرد.

ثبت نام ترم پاییز از 15 شهریور

وی اضافه نمود: دانشگاه به طور مستمر فعال است ولی با توجه به اینکه ترم پاییز دانشگاه صنعتی امیرکبیر از 29 شهریور شروع به فعالیت می نماید ما از 15 شهریور ماه کارهای مقدماتی برای شروع ترم را انجام می دهیم تا دانشجویان با مشکل روبرو نشوند.

برای برگزاری کلاس های حضوری تابع وزارت علوم هستیم

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره برگزاری کلا س های حضوری گفت: ما برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری یا غیرحضوری تابع وزارت علوم هستیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 23 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95504

به "ترم تابستانی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم تابستانی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید