تاریخ عرضه سایبرپانک 2077 معین شد

به گزارش مجله سرگرمی، اغراق نکرده ایم اگر بگوییم اعلام تاریخ انتشار بازی سایبرپانک 2077، بهترین اتفاق کنفرانس دیشب مایکروسافت بود. تریلری شگفت انگیز از بازی به نمایش گذاشته شد و در سرانجام تریلر، با شخصیتی جدید در بازی روبرو شدیم؛ شخصیتی که کیانو ریوز نقش او را بازی می نماید. این غافلگیری بزرگ به کنار، خود کیانو ریوز سپس روی سن آن کنفرانس مایکروسافت آمد تا تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 را اعلام کند. این بازی قرار است در روز 16 آوریل سال 2020 روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه گردد.

تاریخ عرضه سایبرپانک 2077 معین شد

تریلر سینمایی جدید سایبرپانک 2077، طبق گفته سازندگان این بازی، در واقع بخشی از داستان خود را به تصویر کشیده است. اتفاقات تریلر به کنار، در این تریلر هم چنین با شخصیتی به اسم جانی سیلورهند (Johnny Silverhand) روبرو می شویم. این کاراکتر معروف دنیای بازی های سایبرپانک 2020 چهره و صدای کیانو ریوز را به یدک می کشد؛ بازیگری که به خاطر بازی در فیلم هایی مثل سه گانه ماتریکس و فیلم جانی نمانیک و هم چنین اخیرا به خاطر سری جان ویک شناخته می گردد. کیانو ریوز برای اجرای نقش شخصیت جانی سیلورهند کاملا موشن کپچر شده است.

از همین حالا امکان پیش خرید نسخه های مختلف بازی سایبرپانک 2077 ممکن شده است. نسخه ای که دیروز گزارش آن را دادیم به جای خود، شرکت بازی سازی سی دی پراجکت هم چنین از نسخه کلکسیونی بازی هم رونمایی نموده است که شامل یک مجسمه از شخصیت اصلی بازی یعنی وی است. این نسخه هم چنین یک قاب فلزی، کتابچه طراحی های هنری بازی و آیتم های متعدد دیگری را در خود جای داده است و در یک کیف بزرگ عرضه می گردد که شبیه به ساختمان های شهر نایت سیتی طراحی شده است.

پیشنهاد می کنیم در ادامه تریلر جدید سایبرپانک 2077 را ببینید.

می توانید در روز 16 آوریل 2020 منتظر عرضه بازی روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی باشید.

منبع: Cyberpunk.net

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

blogpo.ir: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26945

به "تاریخ عرضه سایبرپانک 2077 معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه سایبرپانک 2077 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید