بلیزارد با ادغام اورواچ 1 و 2 موافق نبوده است

به گزارش مجله سرگرمی، در رویداد بلیزکان سال جاری شاهد رونمایی از قسمت دوم بازی اورواچ بودیم. با این حال، بازی Overwatch 2 روندی متفاوت را در مقایسه با دیگر دنباله ها دنبال خواهد نمود. قرار است بخش زیادی از محتوای جدیدی که برای Overwatch 2 ساخته شده، اعم از شخصیت ها و نقشه ها و حالت های جدید، به صورت رایگان به بازی اول اضافه گردد.

بلیزارد با ادغام اورواچ 1 و 2 موافق نبوده است

البته محتوایی که به صورت رایگان به بازی اول اضافه می گردد، فقط بخش PvP را در بر خواهد گرفت؛ یعنی بخش های داستانی جدید Overwatch 2 قرار نیست در بازی اول ارایه گردد.

قسمت دوم اورواچ تعدادی بخش داستانی جدید دارد که روی شخصیت های این مجموعه و وقایع آن تمرکز می نمایند. با این حال، اگر فقط به خاطر بخش آنلاین رقابتی اورواچ بازی می کنید، نیازی به خرید شماره دوم این بازی نیست؛ چون تمام محتوای بخش آنلاین رقابتی بازی دوم، به بازی اول هم اضافه خواهد شد. برعکس این موضوع هم صدق می نماید، یعنی اگر از بازی نمایندگان فعلی اورواچ هستید و بازی دوم را می خرید، همه آنچه آنلاک نموده اید حف خواهد شد. از لباس ها مختلفی که آنلاک نموده اید تا سطح تراز شما، در اورواچ 1 و اورواچ 2 یکسان خواهد بود.

دنباله ها معمولا چنین رویه ای را رعایت نمی نماید؛ طوری که فرقی نمی نماید دستینی بازی کنید یا فیفا، با تهیه شماره جدید، همه چیز را باید از ابتدا آغاز کنید و تمام کوشش های شما در بازی قبلی هم از بین می رود.

کارگردان بازی اورواچ، جف کپلن (Jeff Kaplan)، در مصاحبه ای با نشریه کوتاکو گفته است که متقاعد کردن بلیزارد برای اجرای چنین تصمیمی، راحت نبوده است. با این حال، کارگردان اورواچ معتقد است که چنین رویه ای به نفع بازی نماینده های این بازی خواهد بود.

جف کپلن در این باره شرح داده است: چنین کاری بسیار چالش برانگیز است، چون صنعت بازی مدت های طولانی است که رویه یکسانی را پیش گرفته. خیلی سخت است که بخواهیم افراد را جمع کنیم، آن ها را به انجام کار متفاوت و دیگری واداریم و هم چنین به آن ها بگوییم که این روش، بهتر است.

کپلن می گوید که او برای متقاعد کردن مدیران بلیزارد، مجبور بوده تا برای آن ها شرح دهد که چرا چنین روشی، بهتر است. او ادامه می دهد: کوشش کردم به آن ها بگویم که اگر در راستای آنچه بازی نماینده ها می خواهند حرکت کنیم، آن ها خرسند خواهند بود، ما بازی بهتری خواهیم داشت و در نهایت همه چیز در بلند مدت برای بلیزارد هم بهتر می گردد.

کارگردان اورواچ می گوید که اگر بی خیال بازی نماینده های اورواچ 1 می شدند، به تدریج این بازی از بین می رفت. او می گوید: من همواره کوشش می کنم همه چیز را از دیدگاه بازی نماینده ها ببینم. کپلن می گوید که این روش جدید باعث می گردد که اورواچ 1 و اورواچ 2 هر دو وجود داشته باشند و بازی نماینده های این دو بازی هم بتوانند با یکدیگر بازی نمایند.

زمان عرضه بازی Overwatch 2 معین نیست. این بازی برای عرضه روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه های شخصی و نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است.

بخوانید:

ببینید:

منبع: گیم اسپات

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57536

به "بلیزارد با ادغام اورواچ 1 و 2 موافق نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیزارد با ادغام اورواچ 1 و 2 موافق نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید