تاریخ احتمالی عرضه وان پلاس نورد 2 5G معین شد

به گزارش مجله سرگرمی، این طور که به نظر می رسد، وان پلاس احتمالا در نظر دارد گوشی میان رده بعدی خود یعنی وان پلاس نورد 2 5G را در تاریخ 2 مرداد راهی بازار کند.

تاریخ احتمالی عرضه وان پلاس نورد 2 5G معین شد

وان پلاس بعد از اینکه از اولین گوشی میان رده خود تحت اسم وان پلاس نورد در سال گذشته رونمایی کرد، با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شد. شرکت چینی تا قبل از اولین گوشی از سری نورد فقط به فراوری پرچم دار مشغول بود و به همین دلیل کاربران بی صبرانه منتظر این بودند این شرکت یک گوشی میان رده را هم راهی بازار کند که این اتفاق در سال 2020 رخ داد.

بعد از موفقیت چشمگیری که وان پلاس نورد کسب کرد، وان پلاس تصمیم گرفت سبد محصولات میان رده خود را توسعه داده و گوشی های بیشتری را در محدوده عملکرد و قیمتی مختلف راهی بازار کند. این طور شد که سری وان پلاس نورد N را به اسم گوشی های مالی شرکت شاهد بودیم. بعد از وان پلاس نورد اما دیگر خبری از یک گوشی میان رده قدرتمند نشد.

البته انتظار داشتیم سال جاری، جانشین نورد اوریجینال راهی بازار گردد که این اتفاق هم خواهد افتاد و محصولی تحت اسم نورد 2 5G جایگزین مدل 2020 خواهد شد. در رابطه با این گوشی خبرهای نسبتا زیادی منتشر شده است اما نمی دانستیم وان پلاس چه زمانی قرار است از آن رونمایی نموده و آن را راهی بازار کند.

هفته گذشته خبری منتشر شد که در آن توانستیم تقریبا به طور کامل از مشخصات وان پلاس نورد 2 5G آگاه شویم که البته حتی در آن خبر هم اشاره ای به تاریخ عرضه آن نشده بود. اما به گفته یکی از موثق ترین افشاگرانی که بیشتر پیرامون محصولات وان پلاس خبر منتشر می نماید، (این فرد Mukul Sharma نام داشته و با نام کاربری stufflistings در توییتر فعالیت می نماید)، گویا 24 جولای (2 مرداد) تاریخی خواهد بود که در آن از گوشی وان پلاس نورد 2 5G رونمایی خواهد شد. با توجه به این موضوع می توان تخمین زد حدودا طی 10 روز انتهایی این ماه (اواخر تیرماه یا اوایل مرداد ماه) شاهد رونمایی رسمی این محصول خواهیم بود.

برای مقایسه، وان پلاس نورد 5G در تاریخ 21 جولای سال گذشته رونمایی و اوایل آگوست در یک سری از بازارهای خاص در اروپا و آسیا راهی در دسترس نهاده شد. بدین ترتیب تاریخی که برای رونمایی و عرضه مدل نورد 2 در نظر گرفته شده غافلگیرکننده است چون انتظار داشتیم فاصله بیشتری بین آن ها وجود داشته باشد اما گویا وان پلاس می خواهد تنها یک یا دو روز بعد از رونمایی، نماینده مورد انتظار خود را راهی بازار کند. البته از این موضوع به طور کامل مطمئن نیستیم چون شاید کمبود جهانی تراشه روی عرضه این گوشی هم اثر بگذارد. به همین دلیل هم هست که افشاگر یاد شده معتقد است اگر هیچ تغییر لحظه آخری وجود نداشته باشد، قطعا برنامه وان پلاس همان طور خواهد بود که به آن اشاره شده (عرضه در 2 مرداد).

مشخصات فنی که با توجه به خبرها و شایعه ها انتظار داریم در وان پلاس نورد 2 5G ببینیم شامل نمایشگر 6.45 اینچی از نوع OLED با نرخ به روزرسانی تصویر 90 هرتز، پردازنده قدرتمند مدیاتک Dimensity 1200 که در گوشی گیمینگ ردمی هم استفاده شده، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، دوربین سه گانه شامل 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی احتمالا فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو یا سنجش عمق و 128 گیگابایت حافظه داخلی در کنار 8 گیگابایت حافظه رم در مدل پایه می شوند.

به نظر می رسد این اطلاعات راجع به مشخصات فنی کاملا درست باشد چرا که بسیاری از منابع و خبرگزاری ها به آن اشاره داشته اند. اما نمی دانیم آیا وان پلاس مانند مدل اولیه نورد، برای این گوشی هم مدلی با 12 گیگابایت حافظه رم در نظر می گیرد یا خیر. وان پلاس 2 احتمالا یک گوشی با قیمت مناسب خواهد بود اما بعید به نظر می رسد در کشور آمریکا راهی بازار گردد؛ درست مانند نسخه اولیه. اما امیدواریم برخلاف وان پلاس نورد، این گوشی را در بیشتر کشورهای آسیایی ببینیم.

منبع: PhoneArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 153325

به "تاریخ احتمالی عرضه وان پلاس نورد 2 5G معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ احتمالی عرضه وان پلاس نورد 2 5G معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید