بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش مهدی صاحب زمانی

به گزارش مجله سرگرمی، الناز حبیبی متولد 21 مرداد 1368 تهران، بازیگر و دانشجوی رشته تدوین است. الناز حبیبی در سال 1391 با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد. از کارهای پر مخاطب وی می توان به دردسرهای بزرگ، مدینه و قایم موشک اشاره نمود.

بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش مهدی صاحب زمانی

خبرنگاران | سرویس چهره ها - الناز حبیبی (elnaz habibi) بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشته تدوین است. این بازیگر جوان، در سال 1391 با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد. او بازیگر سریال دردسرهای بزرگ 1 و 2 و سر به راه است.

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد چه سالی است ؟ الناز متولد 21 مرداد 1368 در تهران است. او در کودکی تئاتر بازی می کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان را آغاز نموده و تا به امروز، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی نموده است. او در جوانی مادر خود را از دست داده و درباره مادرش می گوید:

همواره وقتى نماز می خوند پیشش می نشستم. وقتى سجده میرفت تندو تند سرشو می بوسیدم… به خدا هم حسودى می کردم که داره باهاش حرف میزنه…. خدایا تو که میدونستى چقدر بهش وابستم چرا بردیش؟؟؟ من که هنوز به نبودنت عادت نکردم…. همواره دوم عید تلخ ترین روز زندگیمه… چون نبودنت و نداشتنتو بیشتر به رخم میکشه… انگارى دردام قده یه کوهن این روز یادم میندازه چقدر جهان بى رحمه… چقدر آداماش بى وفان دلم برات تنگه … هنوزم هر کسى میگه مامان؛ قلبم تند میزنه، بغضم میگره… این جهان بدون تو سخته، بد میگذره ، بد.

الناز بر سر مزار مادرش

صحبت های الناز حبیبی

اواخر کلاس پنجم ابتدایی بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم. برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سر و زبان دار و بامزه می گشتند که مرا انتخاب کردند (می خندد). با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در 11 سالگی وارد جهانی بازیگری شدم. پدرم به شدت هوادار هنر است و از موسیقی تا سینما همه هنرها را دوست دارد.

در زمینه بازیگری هم همواره مشوق و همراهم بود و حتی تا 16 سالگی سر کارهایم حاضر می شد. تقریبا تمام خانواده من در خارج از ایران و در کشور سوئد زندگی می نمایند. با این حال به شدت کارهایم را دنبال می نمایند و موقع پخش سریال هایم هر روز 20 نفری جمع می شوند منزل یکی از اقوام؛ یک روز خانه عمه ام، یک روز خانه دخترعمه ام، روز دیگر خانه خواهرم و …

الناز و همسرش

جالب اینکه زمان پخش سریال وقتی از چیزی خوش شان بیاد فورا به من زنگ می زنند که مثلا اینجا چقدر بامزه بودی الناز یا این قسمت خیلی باحال است. معمولا از طرف خانواده ام در خصوص کارهایم مورد انتقاد خاصی قرار نمی گیرم اما محمد یکی از برادرهایم کارهایم را با دقت دنبال می نماید و اگر ایراد و اشکالی ببیند حتما عنوان می نماید.

مثلا می گوید الناز اینجا خیلی بد دیالوگ گفتی یا در فلان سکانس بد بازی کردی عزیزم ولی گذشته از شوخی من واقعا نظراتش را دوست دارم. برادرم تنها شخص از اعضای خانواده است که علاقه اش به من موجب نمی شود ضعف های کارم در بازیگری را نبیند. خیلی دلتنگ خانواده ام می شوم.

عاشقانه همه خواهر و برادرهایم را دوست دارم مخصوصا خواهرم آی سودا را بی نهایت دوست دارم و واقعا حس می کنم یک روح در دو جسم هستیم. وقتی آی سودا به خارج رفت حس کردم همه چیز من با او راهی شد و حس تهی بودن و غم بی اندازه سنگینی داشتم اما تحمل کردم چون فکر کردم مهم حس رضایت و خوشحالی خواهرم است.

برای آی سودا هم این دوری خیلی سخت است. در واقع خواهرم با اینکه تنها دو سال از من بزرگتر است اما حس مادرانه ای نسبت به من دارد و بعد از فوت مادرمان برایم مادری کرد. ما شش خواهر و برادر هستیم و من فرزند ته تغاری مادرم بودم و ایشان خیلی مرا دوست داشتند و برایم آرزوهای بزرگی داشتند.

مادرم دوست داشت من به محض اتمام دوره دبیرستان وارد دانشگاه شوم ولی فوت ایشان آنقدر برای من سنگین بود که چهار سال نه درس خواندم، نه کلاسی رفتم و نه کار کردم. ولی بعد از این دوره غم و افسردگی، به خودم آمدم و زندگی را از نو آغاز کردم. مادرم همواره پشت صحنه کارهایم می آمدند و قربان صدقه ام می رفتند.

با هر کاری که پخش می شود می گویم کاش مادرم بودند و این لحظه را می دیدند و شادی ام را با ایشان شریک می شدم.

ازدواج الناز حبیبی

وقتی حرف از ازدواج و آغاز زندگی مشترک به میان می آید و افراد می خواهند از تجربه زندگی زیر یک سقف بگویند معمولا دچار کلیشه های رایج می شوند و دوست دارند در صحبت هایشان به شدت خود را خوشبخت و عاشق پیشه نشان دهند و تصویر یک زندگی رویایی و ایده آل را از خود به جای بگذارند؛ در حالی که مصاحبه با الناز بسیار متفاوت است، چرا که او با صداقت و جسارت خاصی در خصوص ازدواج خود اظهارنظر نموده و از آداب و رسوم خواستگاری و مراسم عقدش گفته و اینکه مسائل اقتصادی آنقدرها که بعضی می گویند در زندگی مشترک بی اهمیت نیست، چرا که ریشه بسیاری از مسائل و اختلافات به این نوع مسائل بازمی شود.

الناز حبیبی و نقطه نظرهایش در خصوص ازدواج

سن ازدواج برای هر کسی متفاوت است

در خصوص ازدواج نمی توان سن خاصی را در نظر گرفت و گفت، مثلا وقتی افراد به این سن و سال رسیدند، باید ازدواج نمایند مثلا فردی به فراخور شراطی که در آن قرار گرفته است ممکن است برای ازدواج به لحاظ روحی و اقتصادی احساس آمادگی کند، به همین خاطر دوست ندارم در این مورد برای کسی نسخه بپیچم و بگویم مثلا چون من در 24 سالگی ازدواج کردم دختران دیگر هم باید در این سن ازدواج نمایند.

بهانه ای برای آغاز زندگی

متاسفانه این روزها آمار طلاق به شدت در حال افزایش است، بخش زیادی از این مشکل هم به این برمی شود که افراد به درک و شناخت کافی برای ازدواج نرسیده اند و اختلاف های کوچک را جدی نمی گیرند و یا اینکه از لحاظ اقتصادی هنوز به استقلال کافی نرسیده اند، در هر حال به عقیده من، اگر درک و تفاهم وجود نداشته باشد، افراد خیلی زود از دست هم خسته می شوند و ترجیح می دهند از یکدیگر جدا شوند.

وجه مشترک من و همسرم برای ازدواج

بیش از یک سالی است که من و همسرم مهدی صاحب الزمانی با هم پیوند زناشویی بسته ایم آن چیزی که باعث شد من و مهدی در وهله اول به هم علاقمند بشویم و بخواهیم باقی زندگی مان را کنار هم بگذرانیم، خصوصیات مشترک بسیاری بود که بین ما وجود داشت. ما از نظر اخلاقی به شدت به هم شبیه هستیم و این شباهت به ما یاری می نماید تا لحظاتی آرام را کنار هم سپری کنیم. از طرفی ما سعی کردیم نسبت به یکدیگر با گذشت و منعطف باشیم. این موضوع به ما یاری کرد تا از کنار هم بودن بیشتر لذت ببریم.

برگزاری مراسم به شیوه سنتی

با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می نمایند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند. به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار گردید و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم. خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم.

پدرم میزان مهریه را معین کرد

راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد. من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آن ها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت نمایند. در هر حال میزان مهریه را پدر من معین کرد و من دخالتی در خصوص آن نداشتم. البته این صحبت ها بدون کمترین چالش و اختلاف نظری بیان شد چون خانواده های ما به لحاظ سطح به هم نزدیک بودند و ما مسئله ای در این خصوص با هم نداشتیم.

آقای داماد ایران زندگی نمی نماید

همسرم سال هاست که در خارج از کشور اقامت دارد و چون شرایط کاری من هم به گونه ای است که نمی توانم به واسطه شغلم از ایران بروم به همین خاطر من و ایشان از وقت های بیکاری مان استفاده می کنیم و به همدیگر سر می زنیم هر چند که این دوری و جدایی سخت است اما در شرایط کنونی چاره ای جز تن دادن به آن نداریم.

طلاق پنهانی الناز حبیبی

اخباری مبنی بر طلاق الناز حبیبی در فضای مجازی و یا دیگر رسانه ها منتشر نشد اما او در یک مصاحبه تایید کرد که از همسرش جدا شده است.

کارنامه هنری الناز حبیبی

فیلم

  • رمانتیسم عماد و طوبی (1398)

  • پیتوک (1398)

  • ژن خوک (1397)

  • دشمن زن (1396)

  • ناخواسته (فیلم 1396)

  • خجالت نکش (1396)

  • ماه گرفتگی (1395)

  • زاپاس (1394)

  • ناخواسته (1392)

  • پیتزا مخلوط (1389)

  • فصل باران های موسمی (1388)

مجموعه های تلویزیونی

  • 1386 - روزگار قریب

  • 1389 - فاصله ها

  • 1390 - پنج کیلومتر تا بهشت

  • 1390 - سی امین روز
  • 1390 - تا ثریا
  • 1390 - لبه آتش

  • 1391 - فراموشی

  • 1391 - به خاطر مونا

  • 1392 - دودکش 1

  • 1393 - دردسر های بزرگ

  • 1393 - سر به راه

  • 1394 - دردسر های بزرگ 2

  • 1395-96 - پرستاران

  • 1396-1397 - دزد روح

  • 1397 - دل دار

نمایش خانگی

هشتگ خاله سوسکه (1397)

تئاتر

  1. شاه ماهی (1398)

  2. زهرماری (1397): در اجرای دوباره نمایش، در سال 1397 جایگزین لیندا کیانی شد.

  3. سلول های حروم (1396)

  4. دوباره اون آهنگ رو بزن سم (1395)، کارگردان: داوود بنی اردلان، تالار حافظ

افتخارات

نامزد جایزه بهترین بازیگر زن برای نمایش شاه ماهی از سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر (1398)

الناز حبیبی در اینستاگرام

برای ارتباط بیشتر با الناز حبیبی می توانید به آدرس شخصی وی در اینستاگرام مراجعه کنید.

elnazhabibi67@

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: setare.com
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 126794

به "بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش مهدی صاحب زمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش مهدی صاحب زمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید