بیمارستان تامین اجتماعی خوی افتتاح شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر بیمارستان 32 تخت خوابی تامین اجتماعی با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان خوی، نماینده مردم در مجلس و مدیران ارشد استانی افتتاح شد.

بیمارستان تامین اجتماعی خوی افتتاح شد

بیمارستان تامین اجتماعی با اعتبار 39 میلیارد تومان دارای 32 تخت بیمارستانی دارای بخش های اورژانس، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی است.

این بیمارستان در سال 66 در زمینی به مساحت پنج هزار و 600 مترمربع به زیربنای 7 هزار و 200 مترمربع احداث شده است.

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی خوی گفت: توفیقی حاصل شد بیمارستان امیرالمومنین خوی را که از سال 72 کلنگ زنی شده بود در ایام دهه فجر افتتاح کنیم. محمد شریعتمداری ادامه داد: در این بیمارستان به کارگران که ستون فقرات فراوری در کشور هستند ارائه خدمات می گردد. وی اضافه کرد: نقش رئیس فقید سازمان تامین اجتماعی مرحوم نوربخش در افتتاح این بیمارستان بسیار قابل توجه بوده است و سال ها پیگیر بهره برداری این بیمارستان بودند. شریعتمداری گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تامین اجتماعی در 370 نقطه کشور به مردم شریف خدمات رسانی می نماید. وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مطرح نمود: در حال حاضر 42 میلیون نفر تحت پوشش این سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12178

به "بیمارستان تامین اجتماعی خوی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان تامین اجتماعی خوی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید