برگزاری نماز عید فطر در دانشگاه افسری امام علی(ع)

به گزارش مجله سرگرمی، نماز عید فطر در محوطه بیرونی دانشگاه افسری امام علی (ع) با حضور فرماندهان و دانشجویان این دانشگاه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقامه شد.

برگزاری نماز عید فطر در دانشگاه افسری امام علی(ع)

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، با انتها یافتن ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر، نماز این روز صبح امروز در برخی از مراکز و مساجد کشور از جمله تعدادی از یکان ها و کوی های سازمانی ارتش در سراسر کشور برگزار گشت.

همچنین نماز عید فطر امروز در محوطه بیرونی دانشگاه افسری امام علی (ع) با حضور فرماندهان و دانشجویان این دانشگاه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقامه شد.

گفتنی است، امسال به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا، برخلاف سال های گذشته نماز عید فطر در مصلاهای شهرهای مختلف کشور برگزار نشد و تنها برخی مساجد و مراکز از پیش تعیین شده به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صادر شده از سوی وزارت بهداشت نماز را برپا کردند که در ارتش نیز تعدادی از مساجد مستقر در پادگان ها و کوی های سازمانی ارتش با رعایت دقیق کلیه دستورالعمل های صادره از سوی قرارگاه پدافند زیستی ارتش اقدام به برپایی نماز عید فطر در محوطه های بیرونی مساجد کردند.

4079/

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92176

به "برگزاری نماز عید فطر در دانشگاه افسری امام علی(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نماز عید فطر در دانشگاه افسری امام علی(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید