بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره روزهای تلخ فوتبال ایران: امان از غمی که تازه گردد با غمی دگر

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای از همدلی ها در فقدان تلخ مهرداد میناوند و علی انصاریان تقدیر کرد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره روزهای تلخ فوتبال ایران: امان از غمی که تازه گردد با غمی دگر

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، از دست دادن مهرداد میناوند داغ بزرگی بود که بر دل مان نشست اما امان از غمی که تازه گردد با غمی دگر؛ درگذشت ناباورانه علی انصاریان، کابوسی بود که متاسفانه به حقیقت پیوست.

تقدیر الهی این بود که در دومین چهارشنبه سیاه، با دومین چهره محبوب فوتبال مان وداع تلخی داشته باشیم. نشستن در سوگ میناوند و انصاریان حتی در باورمان هم نمی گنجد اما رسم زندگی است و با سرنوشت نمی توان جنگید.

در عزای این دو عزیز، زمین و آسمان رنگ غم گرفت اما فراموش نمی کنیم که در این روزها خانواده میناوند، خانواده انصاریان و خانواده پرسپولیس تنها نماند. باشگاه پرسپولیس وظیفه خود می داند از همه طرفداران فوتبال تقدیر کند. تمجید خاصه از آن کسانی است که به درخواست خانواده محترم و داغدیده انصاریان، در مراسم تدفین او شرکت نکردند؛ هرچند دلشکستگانی که علیرغم ریسک ابتلا به کرونا، راهی بهشت زهرا شدند، علی را تا منزل ابدی تنها نگذاشتند.

در این میان، طرفداران و اعضای باشگاه و تیم استقلال مثل همواره برادرانه و خواهرانه در سوگ عضوی از پرسپولیس شریک بودند که دست شان را به گرمی می فشاریم. این قانون بارها به اثبات رسیده که استقلال و پرسپولیس فقط در زمین سبز فوتبال رقیب یکدیگرند.

باید تقدیر کنیم از اعضا و ارکان باشگاه های مختلف فوتبال در ایران که با ارسال پیغام یا تماس با خانواده انصاریان و به اشکال دیگر، عزادار فوت پیشکسوت دوست داشتنی پرسپولیس بودند. از چهره های سرشناس فوتبال، ورزش، سینما و موسیقی تقدیر می کنیم.

تاریخ هرگز ایثار علی کریمی و بهنام ابوالقاسمپور و سایر دوستان را در دوران بیماری و مبارزه میناوند و انصاریان با کرونا را از یاد نمی برد. همچنین تشکر جانانه ای از خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و فیلمبرداران داریم که همواره در صف اول خبررسانی ایستاده اند.

تقدیر ویژه ای از مسئولان سازمان لیگ، ناظران بازی عصر غمبار پنجشنبه، حراست و مدیریت فرودگاه های مهرآباد تهران و شهید مدنی تبریز، مدیران باشگاه تراکتور به خصوص تیم سرپرستی، کادرفنی و مدیر رسانه ای این تیم، مربیان، بازیکنان و تمامی عوامل پشتیبانی، اداری و اجرایی پرسپولیس و همه افرادی داریم که اجازه دادند پرسپولیس در سوگ انصاریان، سیه پوش باشد.

امیدواریم ویروس کرونا هر چه زودتر دست از سر مردم کشورمان بردارد و دوباره همه ما به زندگی عادی بازگردیم؛ هرچند در غم فقدان دوستان و اقوام که قربانی این بیماری شوم شدند، شاید هرگز نتوانیم از ته دل بخندیم.

در نهایت بار دیگر برای اعضای خانواده میناوند و انصاریان، مخصوصا همسر مهرداد و مادر علی آرزوی صبر داریم و دعا می کنیم همراهی مردم ایران در عزای این دو عزیز، مرهمی برای قلب داغدارشان باشد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 132869

به "بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره روزهای تلخ فوتبال ایران: امان از غمی که تازه گردد با غمی دگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره روزهای تلخ فوتبال ایران: امان از غمی که تازه گردد با غمی دگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید