واکنش اهالی ورزش و هنر به درگذشت علی انصاریان؛ همیشه رفتن و رفتن؟ ز آمدن چه خبر؟

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- علی انصاریان پسر پرشروشور فوتبال ایران هم نتوانست برابر کرونا مقاومت کند و او هم برای همیشه از کنار ما رفت.

واکنش اهالی ورزش و هنر به درگذشت علی انصاریان؛ همیشه رفتن و رفتن؟ ز آمدن چه خبر؟

به گزارش خبرنگاران، مقاومت ستودنی علی انصاریان هم برابر بیماری کرونا توان شکست این ویروس لعنتی را نداشت تا یکی از محبوبترین بازیکنان فوتبال ایران خیلی زود از دست برود.

خبرگزاری خبرنگاران با دلی آکنده از غم و اندوه از دست دادن پسر خوب ایران علی انصاریان را به اهالی ورزش ، فوتبال ،هنر و رسانه تسلیت عرض می نماید و برای آن مرحوم غفران واسعه الهی را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

آنچه بیشتر از گل های علی انصاریان در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، ویدیوهای او در برنامه های تلویزیونی است؛ جایی که قهقه می زند و می خندد، ویدیوهای به شدت خنده دار. یکی هم در توییتر نوشته: تا حالا شده با ویدوهای خنده دار گریه کنین؟

- بهرام رادان: روز مادر، پیام مادرم پر از هق هق بود...

ابراهیم شکوری: به احترام انصاریان و در عزای او، در بازی مقابل تراکتور مشکی پوش هستیم و با پیراهن سیاه و با نام انصاریان وارد زمین خواهیم شد. با همکاری صمیمانه شرکت ال اشپورت، در کمترین زمان ممکن البسه ای تیم تهیه خواهد شد و فردا با پرواز ارسال می شود.

- جلد روزنامه ایران: خداحافظ پسر ننه علی

- اشک های فرزاد فرزین در کنسرت شب گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده. او می خواند: تو رفتیُ غمت یه شبه آبم کرد، ببین جهانم منو بی تو جوابم کرد.

- مهدی طارمی: روحت شاد برادر.

- مهران غفوریان: وقتی فیلمبرداری ما در زیر آسمان شهر تمام شد به انصاریان و نیکبخت گفتم که فردا خیلی رعایت کنید و خیلی مراقب باشید چون فیلم پخش شده و رفاقتتان را نشان دادید. فردا علی که نمی توانم بگویم خدابیامرز رفت یک تکل زد روی پای نیکبخت و اخراج شد. به مادر او و دوستدارانش تسلیت می گویم.

- با اعلام سازمان لیگ بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر با یک دقیقه سکوت به احترام علی انصاریان برگزار می شود.

- مهدی مهدوی کیا: هیچ حرفی باقی نمونده.

- مجتبی جباری با اموجی های گریه پیامی ناراحت کننده را منتشر کرده: علی جان اون خنده های قشنگ و از ته دلت تا ابد تو خاطره مون می مونه

- هومن افاضلی: توی یه هفته دو تا از گل ها و با معرفت های فوتبال رو از دست دادیم

- بخشهایی از چیزی که جواد کاظمیان در اینستاگرامش نوشته:علی جانم برادر بزرگم،اخر جهان رو من امروز دیدم،ضجه ها و التماس های ننه علی پشت اتاق ای سی یو.من بمیرم واسه دل مادرت علی،علی با خاطراتت چه کنم،علی با وویسهات و چت هات چه کنم،علی کی واسم کامنت بزاره اذیتم کنه؟علی کی زنگ بزنه بگه پاشو بیا میگون،علی بعد از تو خاک بر سر من،علی میری زیر خاک؟علی دو تا فیلمت تو جشنواره چی میشه؟علی زود میام پیشت.

- سروش صحت شعری از هوشنگ ابتهاج را در پستی به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند منتشر کرده است.

- اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری: مصیبت غم انگیز درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن خوشنام باشگاه های پرسپولیس و استقلال علی انصاریان را به ملت قدرشناس ایران، جامعه ورزش کشور، علاقه مندان و دوستان، بستگان و خانواده محترم ایشان به خصوص مادر گرانقدر و داغدارش از صمیم قلب تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن ورزشکار خوش اخلاق کشورمان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

- علیرضا جهانبخش برای علی انصاریان چنین نوشته است: علی،مشتی،خوش خنده،با معرفت این رسمش نبود،

عشقت به مادرت بهترین حسی بود که از یه فرزند به مادرش دیدم،داش علی دیدم گفتی آرزوت اینه که قبل از مادرت بری،دیدی به آرزوت رسیدی ولی داغ به دل همه ما گذاشتی،مگه نگفتی ننه ها عشقن،مشتی تو روز مادر ننه علی رو تنها گذاشتی که...خدای بزرگ به مادرت صبر بده و بقای عمرش باشه داش علی،از اون بالا مراقبش باش.قدر پدر و مادرمون رو بدونیم،بیشتر قدر هم رو بدونیم،جهان 2 روزه...

- علی سامره: خداحافظ علی. به من آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم.

- نیلوفر اردلان مربی فوتبال بانوان: خدایا خودت به هممون رحم کن

- علی کریمی: خدایا مردم سرزمینم را دریاب

- محمد تقوی: علی جان هیچ کس جرات ندارد به مادرت تسلیت بگوید.

- ابوالقاسم پور: علی کریمی به سختی قبول کرد که خبر درگذشت انصاریان را به مادرش بدهد.

- نوید محمدزاده: قرار بود باهم جشنواره فیلمتو ببینیم.

- احسان علیخانی: همیشه رفتن و رفتن؟ ز آمدن چه خبر؟

- امیر جعفری: جهان سست است و بی بنیاد، از این فرهاد کش فریاد.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155507

به "واکنش اهالی ورزش و هنر به درگذشت علی انصاریان؛ همیشه رفتن و رفتن؟ ز آمدن چه خبر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اهالی ورزش و هنر به درگذشت علی انصاریان؛ همیشه رفتن و رفتن؟ ز آمدن چه خبر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید