بوفون: بازیکنان تیم ملی ایتالیا با بالوتلی مسئله ای ندارند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: کاپیتان آتزوری شایعاتی که در مورد بروز اختلاف میان ملی پوشان فوتبال ایتالیا با مهاجم جدید لیورپول وجود دارد را تکذیب کرد.

بوفون: بازیکنان تیم ملی ایتالیا با بالوتلی مسئله ای ندارند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، دعوت نشدن ماریو بالوتلی، مهاجم لیورپول به اردوی تیم ملی ایتالیا توسط آنتونیو کونته، از سوی بعضی رسانه ها به وجود اختلاف میان این بازیکن 24 ساله با هم تیمی هایش در ترکیب آتزوری ربط داده شده است، موضوعی که جان لوئیجی بوفون، کاپیتان آتزوری آن را تکذیب کرد.

بوفون گفت: همه ما بازیکن تیم هستیم و ماریو نیز هم تیمی مان. ما با او مسئله ای نداریم. آنقدر گستاخ نیستیم که فکر کنیم می توانیم به کسی یاد بدهیم باید چگونه رفتار یا زندگی کند ضمن اینکه ما از ماریو 50 سال بزرگ تر نیستیم. به نظر من تیم مربی دارد و این اوست که تصمیم می گیرد چه چیزی به صلاح گروه است. اظهارنظر درباره اینکه چرا یک بازیکن دعوت شده و دیگری دعوت نشده، وظیفه من نیست.

کاپیتان آتزوری در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی ایتالیا به سرمربی سختگیری مانند آنتونیو کونته احتیاج داشت، گفت: اگر بخواهیم درباره مسائل روانشناسی انسان ها و نه فقط بازیکنان صحبت کنیم، ساعت ها باید وقت بگذاریم. من مطمئنم لحظه ای که یک انسان یا یک بازیکن بیش از حد آزادی عمل داشته باشد، آن فرد یا بازیکن آن آزادی را با مجوزی برای انجام هرکاری که می خواهد اشتباه می گیرد و پیامدش آن می گردد که یا شکست می خورد یا نمی داند باید چگونه از فرصتی که دارد استفاده کند.

بوفون اضافه کرد: فکر می کنم بازیکنان تیم با توجه به سن و سال پایینی که دارند هنوز یاد نگرفته اند که چگونه باید خود و رفتارشان را مدیریت نمایند و اجتناب ناپذیر است که بعضی مربیان از همان ابتدای کار به آنها به فشار آورند، چون به صلاح شان است. شاید فکر کنیم که مربیانی مانند کاپلو و فن خال سختگیر هستند اما همان مربیان چیزهای زیادی به دست آورده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48136

به "بوفون: بازیکنان تیم ملی ایتالیا با بالوتلی مسئله ای ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: بازیکنان تیم ملی ایتالیا با بالوتلی مسئله ای ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید