فوتبال دنیا، مارچلو لیپی: کریستیانو رونالدو در یوونتوس موفق خواهد شد، ناپولی با آنچلوتی موفق بوده است

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - مارچلو لیپی معتقد است ناپولی زیرنظر کارلو آنچلوتی تیم بهتری است و از کریستیانو رونالدو تمجید کرد.

فوتبال دنیا، مارچلو لیپی: کریستیانو رونالدو در یوونتوس موفق خواهد شد، ناپولی با آنچلوتی موفق بوده است

به گزارش خبرنگاران، مارچلو لیپی در آستانه دیدار فردا شب (شنبه) تیم های یوونتوس و ناپولی در هفته ششم سری A ایتالیا در گفت وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: ناپولی همانند فصل گذشته است، با این تفاوت که اکنون مربی ای روی نیمکت این تیم است که تا به اینجا فوق العاده کار نموده است. یوونتوس هم به غیر از رونالدو، اندکی تغییر نموده است.

وی اضافه نمود: آنچلوتی چیزی که مائوریتزیو ساری در ناپولی ساخت را حفظ نموده و تجربیات خود و روانشناسی قوی به آن اضافه نموده است. او توانایی این را دارد تا تاکتیک ها را طوری با هم ترکیب کند که تأثیری روی عملکرد تیم نگذارد. ساری در زمان حضورش در ناپولی تغیر چندانی در ترکیب تیمش به وجود نمی آورد چون به دنبال ارائه بازی سطح بالایی بود، اما آنچلوتی با سیستم چرخشی که در پیش گرفته، تیم شاداب تری در مقاطع پایانی فصل خواهد داشت.

سرمربی پیشین تیم های ناپولی و یوونتوس در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: برخی بر این باورند که کریستیانو رونالدو جای پائولو دیبالا را گرفته است، اما این حرف درستی نیست و آلگری هم به این موضوع اشاره نمود. دیبالا بین خطوط و در منطقه یک سوم حریف بهترین بازی هایش را ارائه می دهد و در سوی دیگر کریستیانو تنها گلزنی می نماید و می تواند به هم تیمی هایش یاری کند.

مارچلو لیپی تأکید کرد: رونالدو قهرمانی است که زیدان از او نهایت استفاده را برد و آلگری باید از تجربه زیزو استفاده کند، اما کریس موفق خواهد شد و همه از وجود او بهره خواهند برد. رونالدو قابلیت بازی در هر جای زمین را دارد و خودش را با بازیکنان کناری اش وفق می دهد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین در مقایسه دو سرمربی نامدار یوونتوس و ناپولی گفت: آلگری در تغییر مداوم سیستم بازی تیمش، خیلی خوب است. تیم تحت راهنمایی او یک دقیقه با دو مهاجم بازی می نماید و یک دقیقه بعد با یک سه مهاجم و در دفاع هم به همین شکل است و تیمش در حالی که با سه دفاع بازی می نماید، به یکباره با چهار دفاع به بازی ادامه می دهد. آنچلوتی هم سعی می نماید کارهای مشابهی در ناپولی انجام دهد.

وی ادامه داد: ناپولی با آنچلوتی موفق بوده و نتایج آنها را هم در اروپا خواهیم دید. ناپولی احتیاج به تجربه دارد، چیزی که کارلتو دارد. به هر حال یوونتوس مرا سورپرایز ننموده و ناپولی کمی سورپرایزم نموده است. پیش بینی نتیجه بازی فردا هم غیرممکن است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4033

به "فوتبال دنیا، مارچلو لیپی: کریستیانو رونالدو در یوونتوس موفق خواهد شد، ناپولی با آنچلوتی موفق بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مارچلو لیپی: کریستیانو رونالدو در یوونتوس موفق خواهد شد، ناپولی با آنچلوتی موفق بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید