بهترین و لوکس ترین هتل های ساحلی ترکیه

به گزارش مجله سرگرمی، در این نقاط مهمانان فقط با لوکس ترین امکانات پذیرایی شده و انواعی از فعالیت های آبی، پارک ها و سرسره های آبی، قایق سواری و استراحت در ساحل را می توانند تجربه نمایند. علاوه بر این ها می توان درمان آب گرم یا حمام های سنتی ترکی را هم تجربه نمود. در کنار این امکانات تفریحی، در این اقامتگاه ها که اصطلاحا به آن ها Resort می گویند انواعی از غذاهای بین المللی در کنار مراکز تناسب اندام ارائه شده است.

بهترین و لوکس ترین هتل های ساحلی ترکیه

هتل کمپینسکی خلیج بارباروس | Kempinski Hotel Barbaros Bay

اقامتگاه کمپینسکی خلیج بارباروس در نزدیکی شهر بدروم ترکیه قرار گرفته و مجتمعی لوکس با ساحلی اختصاصی در دریای اژه می باشد. امکانات و فعالیت هایی از قبیل مدرسه قایقرانی و همچنین کلاس های آموزش غواصی که در این هتل ارائه می شود را در هیچ کدام از اقامتگاه های ساحلی دیگر ترکیه پیدا نخواهید کرد. این مکان که از بهترین هتل های ساحلی ترکیه می باشد امکان دوچرخه سواری، قایقرانی و پیاده روی در تپه های اطراف را هم برای مهمانان خود فراهم می کند. علاوه بر این ها یک سالن بازی بچه ها هم وجود داشته تا والدین بتوانند بچه ها خود را در آنجا بگذارند. همچنین این هتل امکانات خاصی را برای حیوانات خانگی در نظر می گیرد.

روستای تعطیلاتی جیپسوفیلا | Gypsophila Holiday Village

این اقامتگاه که به روستای تعطیلاتی جیپسوفیلا معروفیت دارد بین الانیا و سید واقع شده و دارای 404 اتاق می باشد. فعالیت ها امکانات ارائه شده در این هتل محدود بوده اما دارای استخر شنا، مرکز تناسب اندام و دسترسی به اینترنت وجود دارد. این هتل تنها یک رستوران داشته اما میز غذای آن بزرگترین در میان تمام هتل های ساحلی ترکیه می باشد. علاوه بر این اتاق ها دارای بالکن با منظره ای از استخر یا باغ می باشند.

هتل هیلتون دالامان | Hilton Dalaman Resort

هیلتون دالامان برنده جایزه اقامتگاه ها بوده و تنها 10 دقیقه پیاده روی از مرکز شهر ساریگرم (Sarigerme) فاصله دارد. این اقامتگاه که از بهترین هتل های ساحلی ترکیه می باشد دارای ساحل خصوص با کابین هایی برای استفاده مهمانان و همچنین 10 استخر شنای داخلی و خارجی می باشد. انواع فعالیت ها و بازی های آبی در این هتل ارائه شده و علاوه بر این مرکز آب گرم و مرکز تجاری هم در آن واقع شده است. جالب ترین نکته اینجاست که هیلتون دالامان با داشتن 23 رستوران و کافه که درون خود دارد، انتخاب برای غذا را سخت خواهد کرد.

هتل رویال وینگز | Royal Wings Hotel

هتل رویال وینگز در فاصله 18 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار داشته و آنچنان سر مهمانان خود را شلوغ می کند که آن ها حتی زمانی برای رفتن به شهر پیدا نمی نمایند. بچه ها این هتل را بسیار دوست داشته زیرا 9 سرسره آبی را در خود جای داده است. این اقامتگاه که از بهترین هتل های ساحلی ترکیه می باشد تنها چند دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله داشته و برای طول روز برنامه های سازماندهی شده و همچنین برای شب هنگام نمایش های زنده ارائه می کند. این هتل در سایتی به میزان 18 هکتار بنا شده است.

هتل بلسکیز کلاب ساحلی | Club Belcekiz Beach Hotel

این هتل که در اولودهم (Oludeniz) واقع شده در طول شب همانند یک رنگین کمان می باشد. چراغ های رنگی در تمامی نقاط در طبقات وجود داشته و این پایکوبی نورها به سوی استخر ادامه می یابد. این اقامتگاه دارای یک محیط آرام با اتاق های مهمانی بوده که دارای استخر می باشد و علاوه بر این منظره از کوه ها و باغ ها را می توانید مشاهده نمایید. بلسکیز که از جمله بهترین هتل های ساحلی ترکیه می باشد دارای چهار رستوران، یک بوفه سبک و پنج کافه می باشد. همچنین امکان استفاده از پارکینگ رایگان هم در این هتل وجود خواهد داشت.

دی هتل ماریس | D-Hotel Maris

دی هتل ماریس علاوه بر ارائه استخرهایی با چشم میزانای فوق العاده، محل خوبی برای غواصی می باشد. مسافران می توانند از نزدیک بودن خود به ساحل و همچنین پیاده روی و مسیرهای دوچرخه سواری آن لذت برده و یا اینکه از تپه های اطراف هتل و یا پیاده روی در اسکله لذت ببرند. پارک دلفیناریوم مارماریس و همچنین آکوادریم هم در نزدیکی این هتل واقع شده اند. اتاق های مهمانان دارای تهویه مطبوع بسیار خوبی بوده و انواعی از امکانات را ارائه می کند. این اقامتگاه لوکس که از بهترین هتل های ساحلی ترکیه می باشد همچنین دارای 4 رستوران و یک حمام ترکی با آب گرم بوده و دسترسی به اینترنت بی سیم در سراسر هتل وجود خواهد داشت.

هتل لوکس کالیستا | Calista Luxury Resort

هتل لوکس کالیستا که از بهترین هتل های ساحلی ترکیه می باشد در حدود یک ساعت از فرودگاه آنتالیا فاصله داشته اما امکانات رفاهی که ارائه می کند ارزش این میزان رانندگی را دارد. این هتل، یک مجتمع ساحلی کامل شامل پنج زمین تنیس، زمین فوتبال و یک سالن آب گرم بزرگ بوده که انواعی از درمان های آبی را ارائه می کند. علاوه بر این گلف بازها هم مساحتی به شعاع چهار مایل را در اختیار خواهند داشت. با این حال انتخاب نوع غذا در این هتل می تواند چالش به حساب بیاید زیرا این مجموعه دارای 10 رستوران بوده که می تواند انواع مختلفی از غذاها را ارائه نماید.

هتل لوکس کالیستا

هتل رویال دراگون | Royal Dragon Hotel

یک هتل با ظاهری چینی شاید آخرین چیزی باشد که مردم انتظار دارند آن را در ترکیه مشاهده نمایند. اما این تنها هتل رویال دراگون است. این هتل یک مجموعه لوکس بوده که با معماری سنتی چینی و امکانات مدرنی مانند اسلایدهای آب، سالن بولینگ و همچنین سالن تناسب اندام تجهیز شده است. همه اتاق ها همچنین دارای بالکن خصوصی بوده تا برای مهمانانی که ترجیح می دهند به جای ساحل در اتاق خود بمانند هم لذت بخش باشد.

هتل رویال دراگون

هتل باروت لارا | Barut Lara

هتل باروت لارا که از جمله اقامتگاه های ساحلی مجذوب نماینده می باشد، با منظره ای از اقیانوس و همچنین باغ های سرسبز از جمله بهترین هتل های ساحلی ترکیه به تعداد می رود. البته که خط ساحلی این هتل که در فاصله 10 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است امکانات بسیار بیشتری را ارائه می کند. مهمانان می توانند در ساحل استراحت کرده و یا در استخرهای روباز یا سرپوشیده لوکس آن به شنا بپردازند. علاوه بر این امکان استفاده از حمام ترکی هم برای آن ها فراهم می باشد. این هتل علاوه بر سالن بدن سازی دارای یک اتاق بازی برای کوکان هم می باشد.

هتل باروت لارا

هتل دلفین دیوا پرمیر | Delphin Diva Premiere

یکی از بهترین هتل های ساحلی ترکیه در 9 مایلی از مرکز آنتالیا واقع شده و امکانات بسیاری را برای مسافران خود در این منظره ها ساحلی لوکس ارائه می کند. مهمانان می توانند در سواحل خصوصی این هتل خوشی کرده و یا در استخرهای آب گرم به شنا کردن بپردازند. علاوه بر این برای مهمانان فعال تر یک زمین تنیس و یک سالن بولینگ هم وجود دارد. هر شخص می تواند از هر کدام از رستوران های بین المللی این هتل برای صرف ناهار استفاده نماید. تمام اتاق ها دارای بالکن خصوصی بوده و پارکینگ هم برای مهمانانی که به وسیله خودروی خود آمده اند در دسترس می باشد.

هتل دلفین دیوا پرمیر

سواحل مدیترانه ای ترکیه یکی از بهترین مقاصد برای مسافران از سراسر جهان می باشد. آب و هوای بی نظیر، امکانات فوق العاده بهترین هتل های ساحلی ترکیه و همچنین آب های فیروزه ای آن باعث می شود تا هر ساله افراد بیتعدادی در شهرهای مختلف آن از جمله آنتالیا، کوش آداسی، بدروم، مارماریس و … اقامت داشته باشند.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 154547

به "بهترین و لوکس ترین هتل های ساحلی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین و لوکس ترین هتل های ساحلی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید