بهترین مکان ها برای جشن سال نو

به گزارش مجله سرگرمی، شب سال نو جشنی است که شهروندان و میهمانان آن‌ها را متحد می‌کند . نگاهی دزدکی به این که چگونه شهرهای مختلف جشن را جشن می‌گیرند , در نظر بگیرید .

بهترین مکان ها برای جشن سال نو

نیویورک

نیویورک - شهری که هرگز به خواب نمی‌رود . مشهورترین مکان جدید میدان تایمز است . در سال جاری , این شهر شما را با اجراهای زنده که تیلور سوییفت , کارلی ری Jepsen , نیون و Psy را نشان می‌دهد , خشنود خواهد کرد .

لندن

لندن مکانی مناسب برای جشن گرفتن سال نو برای خانواده‌ها است . این نمایش آتش‌بازی تماشایی را می توان از چرخ Ferris معروف لندن به بهترین شکل مشاهده کرد . بسیاری از سرگرمی‌ها امسال حاضر هستند : کنسرت‌ها , رژه روز نو , و البته آتش‌بازی .

مسکو

مسکو می‌تواند زمستان واقعی را به شما خدمت کند ! برف و سرما دسامبر را تعریف می‌کند . اگر دوست داشته باشید در یک تاریخ رمانتیک رقیب تان را انتخاب کنید , می‌توانید سوار بر اسب در مسکو شوید . نمایش آتش‌بازی زیبایی از کلیسای جامع سنت Basils در میدان سرخ به بهترین شکل دیده می‌شود .

سیدنی

سیدنی یک شهر بسیار بزرگ است . یک‌بار در سیدنی یک سفر دریایی نو را در نظر بگیرید ! همچنین می‌توانید از بسیاری از بارها انتخاب کنید که احزاب را با باندهای زنده و رویداده‌ای محل دیگر سازماندهی می‌کند . فرار بزرگ برای کسانی که هوای گرم را برای تغییر دوست دارند .

ریو دو ژانیرو

ممکن است این دو ژانیرو انتخاب فوق‌العاده‌ای باشند . این شهر قطعا می‌داند چگونه جشن بگیرد . به طور سنتی مردم در ساحل جشن می‌گیرند : هدایا یا گل‌ها به اقیانوس در قایق‌های کوچک فرستاده می‌شوند تا قدردانی خود را نسبت به الهه آب ابراز کنند . موسیقی و پایکوبی حتی پست‌ترین افراد را در بر می‌گیرد .

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42

به "بهترین مکان ها برای جشن سال نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای جشن سال نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید