بهترین بازیکن تاریخ کالچو به انتخاب رائول

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران:کاپیتان اسبق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید یکی از اسطوره های باشگاه یوونتوس را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایتالیا انتخاب کرد.

بهترین بازیکن تاریخ کالچو به انتخاب رائول

به گزارش خبرنگاران، رائول گونزالس از آلساندرو دل پیرو به عنوان برترین بازیکن تاریخ فوتبال ایتالیا یاد کرد. دل پیرو که بهترین روزهای دوران بازیگری خود را در یوونتوس سپری کرد و به همراه این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (96-1995) را هم تجربه کرد، در رده ملی نیز کارنامه درخشانی دارد و در سال 2006 به همراه آتزوری قهرمان جام جهانی شد.

رائول در تمجید از دل پیروی 40 ساله که دو سال پیش از این تیم جدا شد تا به اف سی سیدنی استرالیا ملحق گردد و از آنجا هم به تیم دینامو دهلی هند بپیوندد، به نشریه گازتا دلواسپورت گفت: دل پیرو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایتالیاست. او بازیکنی است که نه تنها برای وی احترام فراوانی قائلم بلکه شخصیتش را هم بسیار دوست دارم.

رائول در ادامه به تمجید از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید و لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا به عنوان برترین های حال حاضر فوتبال جهان پرداخت و در پاسخ به این سؤال که اگر قرار باشد روزی برای تیم خود یکی از آنها را انتخاب کند کدامیک را برمی گزیند، گفت: کدام را انتخاب می کنم؟ جوابش خیلی آسان است. هر دوی آنها را انتخاب می کنم. آنها دو تن از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند و همتراز پله و مارادونا.

کاپیتان پیشین رئال مادرید ادامه داد: غیر از مسی و رونالدو چه کسی می تواند به رکورد گلزنی من در لیگ قهرمانان برسد؟ در دراز مدت فکر می کنم چند بازیکن دیگر از عهده این کار برآیند، مثلاً نیمار و سرخیو آگرو.

رائول که تا پیش از فصل جاری با 71 گل زده رکورددار بیشترین گل در لیگ قهرمانان اروپا بود، در مرحله گروهی فصل جاری این رقابت ها شاهد شکست شدن رکوردش توسط لیونل مسی و پس از او کریستیانو رونالدو بود. رائول اکنون پس از مسی 75 گله و رونالدوی 72 گله در رده سوم است.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58471

به "بهترین بازیکن تاریخ کالچو به انتخاب رائول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازیکن تاریخ کالچو به انتخاب رائول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید