بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ برای مدیریت پیج اینستاگرام
به گزارش مجله سرگرمی، رپرتاژآگهی - اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرطرفداران شبکه های اجتماعی جهان، امروزه افراد بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. حدود چهل میلیون ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور دارند. تعداد کسانی که با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام به کسب و کار خود رونق می بخشند روز به روز در حال افزایش است. فروش و تبلیغ در این شبکه اجتماعی به یک برنامه ریزی اصولی و دقیق نیاز دارد. یکی از مهمترین موضوعاتی که در رشد اقتصادی کسب و کارها در این فضا تأثیر دارد، مدیریت پیج اینستاگرام است. برای آغاز فعالیت و جذب مخاطبان بیشتر باید اهداف صفحه خود را به خوبی مشخص کنید و به همه جوانب کسب و کار خود تسلط داشته باشید. در این مقاله قصد داریم درباره مهارت ها و استراتژی های لازم برای مدیریت پیج اینستاگرام صحبت کنیم و در پایان به معرفی آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک بپردازیم.

مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟
یکی از مهمترین شغل های حوزه دیجیتال مارکتینگ مدیریت پیج اینستاگرام می باشد. تمام کسب و کارهایی که در حال فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند، برای رشد و پیشرفت و رونق بخشیدن به کار خود باید مدیریت صفحه اینستاگرام را به خوبی بیاموزند. این کار به تخصص و مهارت نیاز دارد و همه افراد نمی توانند از عهده آن بر بیایند. در صورت نداشتن مهارت های لازم برای اداره یک پیج مجبورید که فردی را به نام ادمین اینستاگرام استخدام کنید. به کسی که وظیفه انتشار پست ها و آپلود استوری ها و جواب دادن به کامنت ها و دایرکت های یک پیج اینستاگرامی را دارد، ادمین پیج اینستاگرام گفته می شود. اما یک ادمین ممکن است به تنهایی نتواند پیج را آن طور که باید، اداره کند. بنابراین به استفاده از یک تیم تخصصی از ادمین های با تجربه و متعهد برای مدیریت پیج اینستاگرام نیاز دارید. با کمک برنامه ریزی و طراحی استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام می توانید تعداد بازدیدکنندگان و فالوورهای خود را افرایش دهید و بازخوردهای مثبتی از طرف آن ها دریافت نمایید.
عده ای از فعالان اینستاگرام برای زیاد کردن تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های پیج خود از ربات استفاده می کنند. اینستاگرام اعلام کرده که فرآیند افزایش فالوور با کمک ربات یک اقدام غیر قانونی است. البته فالوورهایی که از طریق ربات به دست می آید، اغلب فیک و غیر واقعی هستند. در صورتی که هر پیجی برای توسعه تعداد دنبال کنندگان و فعالیت های خود از ربات استفاده کند، از طریق اینستاگرام برای همواره مسدود خواهد شد. همواره سعی کنید از راه صحیح پیج اینستاگرامی خود را توسعه دهید. اگر ادمین پیج اینستاگرام با برنامه ریزی، فعالیت روزانه پیج را کنترل کند و پیام های ارسال شده به دایرکت و کامنت ها را در اسرع وقت پاسخ دهد، به طور قطع تعداد فالوورها هم افزایش خواهد یافت. سعی کنید تا جایی که ممکن است پیج های اینستاگرام را خریداری نکنید و از طریق مدیریت صفحه اینستاگرام باعث رشد پیج خود شوید. هنگام خرید پیج باید از واقعی بودن دنبال کنندگان آن مطمئن شوید. زیرا امکان دارد که فالوورهای آن ها فیک و غیر واقعی باشد.
برای مدیریت پیج اینستاگرام به چه مهارت هایی نیاز است؟
پیج اینستاگرام کننده یک برند، شرکت یا محصول به تعداد می رود. بنابراین برای داشتن تعامل بالا با مشتریان و افزایش تعداد دنبال کنندگان باید مهارت های خود را تقویت کنید. ادمین پیج اینستاگرام باید با کمک یک طراح گرافیست برای صفحه اینستاگرام محتوا تولید کند. تولید محتوا شامل طراحی لوگو، ساخت استوری، نوشتن کپشن وااستفاده از عکس ها و فیلم های با کیفیت می باشد.
از قلم نیاندازید که تولید محتوای تصویری و متنی مرتبط با کسب و کار، تاثیر بسزایی در جذب بیشتر فالوورها خواهد داشت. ادمین پیج اینستاگرام باید به نرم افزارهای مربوط به مدیریت پیج اینستاگرام مسلط باشد و انتشار استوری و پست را به طور منظم انجام دهد. نوشتن کپشن های مجذوب کننده در ایجاد تعامل بهتر با مخاطبان مؤثر است.
برای باز کردن جای خود در بین مخاطبان ابتدا باید به شناسایی و بررسی پیج های رقیب بپردازید. سپس با شناخت نقاط ضعف و قوت آن ها می توانید ظرفیت های پیج خود را هم به خوبی شناسایی کنید و در راستای رشد فرصت های خود تلاش کنید تا از رقبای خود پیشی بگیرید. مطمئن باشید که با بررسی پیج های رقیب درس های بسکمک از آن ها خواهید آموخت .
هر چه مهارت شما در مدیریت پیج اینستاگرام بیشتر شود، طبیعتاً بازدهی کسب و کار شما هم بیشتر خواهد شد. برای افزایش بازدهی به برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت نیاز است. ادمین پیج اینستاگرام با ارائه گزارش ماهانه از عملکرد خود، به برنامه ریزی طولانی مدت برای ماه های بعدی کمک شایانی می کند.
باید سعی کنید در تولید محتوا برای صفحه اینستاگرام خود خلاق باشید. با انتشار پست های ساده وغیر خلاقانه نمی توان جایی در فکر مخاطب باز کرد. به روز بودن فاکتور بسیار مهمی برای توسعه و رشد یک پیج اینستاگرامی است. هر چه به روز تر باشید، برندینگ و فروش شما هم افرایش خواهد یافت.
برای مدیریت صفحه اینستاگرام چه استراتژی هایی لازم است؟
اولین استراتژی مدیریت پیروز یک پیج اجرای تاکتیک ها می باشد. این کار را باید به فرد یا افراد کاربلد و ماهر بسپارید تا اجرای تاکتیک ها را به طور کامل و دقیق انجام دهند.
دومین استراتژی آشنایی با تولید محتوا و تأثیر آن در شبکه های اجتماعی است. تولید محتوا در سه قالب متن، تصویر و صوت انجام می شود. ادمین اینستاگرام باید بداند که برای یک کسب و کار، تولید چه نوع قالب محتوایی تأثیر بیشتری روی مخاطبان می گذارد و به پیشرفت کسب و کار کمک می کند .
سومین استراتژی داشتن طرز تفکر خلاقانه است. تاکتیک های سرد و بی روح نمی توانند تأثیر چندانی در جذب مخاطب داشته باشند. مدیر پیج باید با خلاقیت فکری خود و تولید محتوای هدفمند باعث افزایش تعامل با مشتریان شود. البته همه می دانید که در شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام محتوای بصری تأثیر گذارتر است و باعث ایجاد تعامل دوطرفه بین پیج و فالوورها می شود.
چهارمین استراتژی آشنایی با جدیدترین روش های بازاریابی دیجیتال است. هیچ وقت انتظار نداشته باشید که پیج کاری شما با استفاده از متدهای قدیمی پیشرفت کند . همواره باید سعی کنید از جدیدترین گرایش های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید و با استفاده از آن ها کسب و کار خود را توسعه ببخشید.
پنجمین استراتژی داشتن مهارت رهبری و ارتباط مؤثر برای مدیریت پیج اینستاگرام است. تیم مدیران شبکه اجتماعی اینستاگرام از افراد متخصص و ماهر شکل گرفته است . این مدیران با قدرت رهبری و برقراری ارتباط می توانند به اعضای تیم مدیریت و مشتریان انگیزه دهند.
ششمین استراتژی برای مدیریت صفحه اینستاگرام داشتن مهارت تجزیه و تحلیل عملکردهای پیج می باشد. در گذشته ابزارهای لازم برای بررسی پیج وجود نداشت. اما امروزه مدیران می توانند با استفاده از ابزارهای اندازه گیری عملکرد خود، به مسائل خود پی ببرند و در راستای برطرف کردن آن مسائل بکوشند.
معرفی آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک
با توجه به این که بیشتر برندها و کسب و کارها نیاز دارند که در بازار رقابتی باقی به مانند، نقش آژانس های دیجیتال مارکتینگ را در برندینگ و رونق بخشیدن به کسب و کارها نمی توان نادیده گرفت. این آژانس ها با دریافت مجوزهای لازم از ارگان های مربوطه و با کمک تیم تخصصی خود می توانند مدیریت پیج اینستاگرام شما را بر عهده بگیرند. یکی از بهترین آژانس های دیجیتال برندینگ که سه سال سابقه فعالیت در این زمینه دارد، آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک می باشد. کارکنان ماهر این آژانس با راه اندازی و مدیریت صفحه اینستاگرام و با تولید محتوای ارزشمند به افزایش درآمد یک پیج کمک می کنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد و در این مدت کوتاه توانسته با تیم سخت کوش و متخصص خود و با استفاده از به روزترین روش های بازاریابی، کسب و کارهای سنتی و مدرن را در فضای اینستاگرام توسعه دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس الکترونیکی https://uniquemarketing.ir/ مراجعه نمایید.
منبع: شفقنا اقتصادیگروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..