بلیط هواپیما به کپنهاگ آسمان آبی دانمارک

به گزارش مجله سرگرمی، خرید بلیط ارزان هواپیما در سفر نعمتی است که نصیب هر مسافری نمی شود، حال تصور کنید که این خوشی با دیدار از شهری زیبا و بدون رقیب نیز همراه شود. بختی که نصیب مسافرانی می شود که بلیط هواپیما برای کپنهاگ می خرند. گردشگری که پایش به کپنهاگ باز شود با یک تیر چندین و چند نشان زده است چرا که برای خرید بلیط هواپیما هزینه زیادی نپرداخته است و در عوض با خرید بلیط هواپیما ارزان به دیدار شهری شتافته است که هم فال است و هم تماشا! اما کپنهاگ کجاست چه جاذبه هایی برای دیدن دارد؟

بلیط هواپیما به کپنهاگ آسمان آبی دانمارک

وقتی صحبت از اسکاندیناوی می گردد باید به سه کشور دانمارک، سوئد و نروژ اشاره کرد. در میان این سه کشور دیدنی، کشور دانمارک پایتختی به نام کپنهاگ دارد که یکی از زنده ترین شهرهای جهان است و به باغ های تیوولی و قصرهای باشکوه خود می بالد. دانمارک کشوری با تغییرات صنعتی فراوان است. دانمارکی ها در واقع بهترین جاذبه این کشور هستند. آنها به زبان و مهارت های خود می بالند. هر گردشگری از دیدن چهره های شاد آنها چه در حال اجرای نمایش کنار خیابان چه در حال راهنمایی گردشگران، خوشحال می گردد.

وقتی به کشور دیگری مسافرت می کنید، باید همه چیز را ببینید، نه اینکه از شهری به شهر دیگر بروید، چون بدین ترتیب فقط نیمی از آن کشور یا شهر را دیده اید. مردم یک کشور نیم دیگر آن را تشکیل می دهند، زیرا آنها هستند که در آن کشور زندگی می کنند و تاریخ آن را می سازند. باید داستانی که مردم برای گفتن دارند را بشنوید و در مورد نحوه زندگی و فرهنگ و … چیزهایی بشنوید.

کپنهاگ شهرییست که هوای پاکش در جهان زبانزد است و از نظر وجود فضای سبز در رتبه های بالایی واقع شده است. با توجه به اینکه مردم و سران این شهر به پاکی هوا اهمیت زیادی می دهند، باعث شده است که این شهر از بزرگترین شهرهای پیاده جهان باشد و وسایل حمل و نقل شخصی کمتر مورد استفاده قرار گیرند.

این شهر خیلی بزرگ نیست اما با این حال جاذبه های گردشگری کپنهاگ متعدد بوده و می توانند ساعت ها شمارا سرگرم کنند. با پیاده روی در خیابان های کپنهاگ، مناظر زیبایی از جمله آثاری با قدمت زیاد، کافه های زیبا، پارک ها، راه آب هایی که قایق ها در آنها در حرکتند و بسیاری موارد دیگر را خواهید دید و باعث تلطیف روحتان می گردد. کافیست اول صبح بر روی صندلی های یکی از کافه ها در هوای باز بنشینید، نوشیدنی و صبحانه میل کنید، نفس عمیق بکشید و از جریان زندگی در این شهر لذت ببرید.

به دلیل موقعیت جغرافیایی کپنهاگ، آب و هوای معدتل بر آن حاکم است. شهر چهار فصل را بصورت طبیعی تجربه می کند. در تابستان و زمستان، گرما و سرمای طاقت فرسایی تجربه نخواهید کرد. بارش ها در تمام طول سال مشاهده می شوند و در زمستان برف نیز می بارد. نکته حائز اهمیت این است که در فصول گرم روزها بسیار بلند و در فصول سرد شب ها بسیار طولانی هستند.

خوشبختانه کشور دانمارک و شهر کپنهاگ از آن مقاصدی هستند که به راحتی می توان بلیط هواپیما ارزان برای سفر به آن ها خریداری کرد و به خاطر اینکه بلیط ارزان هواپیما برای کپنهاگ در دسترس مسافران و گردشگر ها واقع شده است دیگر عذر و بهانه ای برای ندیدن جاذبه های گردشگری این شهر تماشایی باقی نمی ماند. فهرست زیر برخی از جاذبه هایی را که در صورت خرید بلیط هواپیما برای کپنهاگ نصیب مسافران می گردد را به حضور گردشگر هایی که برای سفر به اسکاندیناوی بلیط هواپیما خریده اند، معرفی می کند.

شهروندان کپنهاگ دانمارک

مردم کپنهاگ بدون شک بهترین جاذبه گردشگری این شهر هستند. این کشور در جنوب اروپای شمالی قرار گرفته است و جاها و محیط های زیادی برای مسافرین دارد. پس اگر برای کپنهاگ بلیط هواپیما خریدید در وهله اول توجه داشته باشید که قبل از آنکه غرق تماشای طبیعت بکر و مناظر بدیع شهری شوید از معاشرت با کپنهاگی های خونگرم و دوست داشتنی لذت ببرید.

بلیط هواپیما برای بازدید از خیابان استروگت

این خیابان سنگفرش شده یکی از بزرگترین خیابان های پیاده رو در اروپاست که شعبات بیشتر فروشگاه های فعال در دانمارک را در خود دارد و خرید کنندگان بدون نگرانی از وسائط نقلیه و دوچرخه می توانند در آن قدم زنان به خرید بپردازند. دو سر این خیابان به میدان شهرداری (Rådhuspladsen) و میدان جدید شاه (Kongens Nytorv square) متصل می گردد. در طول این خیابان نیز جاذبه هائی از جمله Helligåndskirken و Church of Our Lady (محل برگزاری مراسم ازدواج ولیعهد با شاهزاده مری)، قرار دارند. در طول این خیابان نوازندگان موسیقی و هنرمندان خیابانی در طول سال به اجرای برنامه می پردازند.

بلیط هواپیما برای بازدید از موزه ملی دانمارک

موزه ملی دانمارک یکی از جاذبه های گردشگری کپنهاگ و کشور دانمارک محسوب می گردد. این موزه ملی آثار باستانی این سرزمین را از زمان های بسیار دور در بر می گیرد. تمدن عصر برنز دانمارک به 1500 سال پیش از میلاد بر می گردد و کلاه های شاخدار در حدود 500 سال بعد یعنی هزار سال قبل از میلاد مسیح پوشیده می شده است. برخلاف باور عمومی این کلاه ها به وسیله وایکینگ ها پوشیده نمی شده و برای اجداد عصر برنز بوده است، کسانی که این کلاه ها را برای مهمانی ها دو هزار سال قبل از اریک سرخ می پوشیدند.

بلیط هواپیما برای بازدید از میدان سیتی هال کپنهاگ

میدان سیتی هال کپنهاگ قلب شلوغ شهر و یکی از جاذبه های گردشگری محسوب می گردد. این میدان تقاطعی است که در آن همه چیز با هم تلاقی دارند. این بخش که در مرکز قرار گرفته زمانی به عنوان لبه و دیوار شهر به حساب می آمده و برای هفت قرن کپنهاگ در میان این دیوارها قرار گرفته بود. در اواسط قرن هجدهم میلادی بیش از صد هزار نفر در داخل آن زندگی می کردند.

این تراکم جمعیت سبب مسائل بهداشتی شد و بعد از اینکه وبا شایع شد و هزاران نفر را کشت برای همه معین شد که باید دیوارهای شهر برداشته شوند و بالاخره این کار صورت گرفت. امروزه تنها انعکاسی از آن ها باقی ماندهاست. بقایای خندق و باروها حالا یک کمربند سبز مطبوعی از یک رشته دریاچه های آرام و پارک های محبت آمیز مردمی شکل داده است. از مرکز شهر استروگت مجموعه ای از خیابان های پویا و میدان های جذاب در امتداد شهر قدیمی قرار گرفته اند که در سال 1962 تاسیس شدند و این اولین بلوار عابر پیاده در اروپا بوده اند.

بلیط هواپیما برای بازدید از پارک تفریحی تیوولی

با قدم زدن از میدان تالار شهر و عبور از بلوار اندرسون، پشت پارک دیزنی به شهربازی تیوولی (Tivoli) مشهور خواهید رسید که از سال 1843 مشغول به کار است. در این پارک وسایل زیادی را برای سرگرمی پیدا خواهید کرد از جمله: ترن هوایی، چرخ و فلک، تالار آینه، نمایش پانتومیم، نمایش عروسک خیمه شب بازی، تئاتر در محیط های سرباز، مجموعه ای از رستوران و کافه ها، باغ گل و سالن کنسرت به سبک معماری موروها! این پارک در سراسر جهان شناخته و در فیلم های مشهوری ظاهر شده است. عده ای شاید به حق بگویند که این پارک جذاب ترین جاذبه های گردشگری شهر کپنهاگ است. هنگام کریسمس شهر بازی تیوولی تزئین و به شهر عجایب تبدیل می گردد.

با خرید بلیط هواپیما برای کپنهاگ، پرواز شما در فرودگاه بین المللی کپنهاگ به زمین خواهد نشست. این فرودگاه اصلی ترین فرودگاه شهر کپنهاگ، پایتخت کشور دانمارک می باشد. این فرودگاه در سال 1925 میلادی افتتاح شد و با جابه جایی حدود 26 میلیون مسافر در سال 2014 میلادی، بزرگترین فرودگاه شمال اروپا و پُررفت وآمدترین فرودگاه اسکاندیناوی محسوب می گردد.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به دانمارک به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

fa.wikipedia.org

bartarinha.ir

eneshat.com

setare.com

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به دانمارک ، برای دیدن کلیک کنید.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: سفرستان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83103

به "بلیط هواپیما به کپنهاگ آسمان آبی دانمارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به کپنهاگ آسمان آبی دانمارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید