بسته خبری پرسپولیس، هیچ بازیکنی در تهران نمی ماند

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس تمام بازیکنانی را که مصدوم یا محروم نیستند، برای بازی با ماشین سازی به تبریز می برد.

بسته خبری پرسپولیس، هیچ بازیکنی در تهران نمی ماند

به گزارش خبرنگاران ،

سفر با 20 بازیکن

پرسپولیس تمام بازیکنانی را که مصدوم یا محروم نیستند، به تبریز می برد. سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشویچ، محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده، احسان علوان زاده، احمد نورالهی، آدام همتی، بشار رسن، امید عالیشاه، علی علیپور، گادوین منشا، حمیدرضا طاهرخانی، احسان حسینی، محمدامین اسدی، شاهین عباسیان، سعید حسین پور، احمد بهاروندی، سیامک نعمتی و ابوالفضل درویش وند 20 بازیکن فعلی پرسپولیس هستند که همه به تبریز می روند.

قرمزها به کیش نمی روند

حضور پرسپولیس در تورنمنت چهارجانبه کیش را برانکو تایید ننموده است. او گفته: این برنامه را چه کسی سازماندهی نموده؟ برنامه ما چیز دیگری است و نمی توانیم به کیش برویم.

انصاری زیر تیغ

محمد انصاری هفته آینده زانویش را جراحی می نماید. وضعیت او را پزشک پرسپولیس این طور شرح داده است: محمد انصاری تمرینات آماده سازی جهت انجام عمل جراحی را به خوبی انجام داده و هفته بعد برای جراحی اعزام می گردد.

علیپور جراحی کرد

یکی از بازیکنانی که در پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد، عماد علیپور بازیکن تیم امید باشگاه بود که امروز برای جراحی اعزام شد. در شرح وضعیت فعلی او پزشک پرسپولیس گفته: عماد علیپور امروز جراحی شد. هماهنگی های لازم را انجام داده ایم و بعد از جراحی هم دوران نقاهت و تمرینات را زیر نظر ما دنبال خواهد نمود.

بیرانوند منتظر جام ملت ها

تکلیف دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بعد از جام ملت های آسیا تعیین خواهد شد. علیرضا بیرانوند که بعد از جام جهانی تصمیم به ترک پرسپولیس گرفته بود، تصمیم گیری درباره ماندن یا رفتنش را به بعد از جام ملت های آسیا موکول نموده است.

تمرین ویژه مصدومان

تمرین امروز برای بازیکنان اصلی پرسپولیس حکم ریکاوری را داشت و آنها بعد از 15 دقیقه کار با وزنه و دستگاه های بدنسازی، 20 دقیقه دور زمین دویدند و رفتند. بقیه اما فوتبال در نیمی از زمین، تمرینات تاکتیکی و ضربات آغاز مجدد را در دستور کار داشتند و انصاری و ماهینی دو هم تمرینات ویژه خود را در سالن بدنسازی دنبال کردند.

2 - 350

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7217

به "بسته خبری پرسپولیس، هیچ بازیکنی در تهران نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، هیچ بازیکنی در تهران نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید