برگزاری همایش ملی دوروزه نگارگری و خوشنویسی در اصفهان

به گزارش مجله سرگرمی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از برگزاری همایش ملی نگارگری و خوشنویسی به مدت دو روز در اصفهان اطلاع داد.

برگزاری همایش ملی دوروزه نگارگری و خوشنویسی در اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، امروز پنجشنبه 29 فروردین، جعفر جعفر صالحی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: این همایش ملی دو روزه با حضور مسئولین و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی استان و ریاست، مسئولین و اساتید دانشگاه هنر اصفهان روز گذشته، چهارشنبه 28 فروردین ماه در سالن اجتماعات دانشگاه هنر (توحید خانه) به همراهی سخنرانی تخصصی مسئولین و کارشناسان برگزار گردید.

او خاطر نشان کرد: روز دوم این همایش به ارائه مقالات علمی و برگزاری عملی بعضی از کارگاهها اختصاص پیدا نموده، که این کارگاهها عبارتند از : کتیبه شناسی و کتیبه خوانی، زرحل، تشعیر، قطر سازی و نقاشی خط، که توسط استید صاحب نظر ارائه می شود.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین گفت: در حاشیه این همایش، 2 نمایشگاه تخصصی نگارگری و نسخ خطی در مکانهای نقش خانه هنرهای سنتی اصفهان و نگارخانه حوزه هنری برگزار می شود که در این نمایشگاه ها آثار فاخر این دو حوزه به نمایش گذاشته شده است.

دبیر خانه دائمی نگارگری و خوشنویسی نیز با همکاری و مشارکت دانشکده صنایع دستی و معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان به زودی تشکیل خواهد شد.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20018

به "برگزاری همایش ملی دوروزه نگارگری و خوشنویسی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش ملی دوروزه نگارگری و خوشنویسی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید