برگزاری نشست مشترک بین هیات های تجاری و بازرگانی خارجی و داخلی در حاشیه نمایشگاه گردشگری

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری از بازدید هیات های تجاری و بازرگانی گردشگری خارجی از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و برگزاری دیدار با این هیات ها و بخش خصوصی خارجی و داخلی در حاشیه نمایشگاه خبرداد.

برگزاری نشست مشترک بین هیات های تجاری و بازرگانی خارجی و داخلی در حاشیه نمایشگاه گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد ابراهیم لاریجانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه رویداد نمایشگاهی گردشگری تهران دوازدهمین سال فعالیت خود را طی می نماید و با توجه به ثبت این رویداد در سایت رسمی سازمان های دنیای دنیا گردی و اطلاع رسانی گسترده این نمایشگاه از ماه ها قبل بویژه در رویداد های بین المللی همدان 2018 و در سمینار اعضای وابسته به سازمان های دنیاگردی، هیات های تجاری گردشگری و تعدادی از کشورهای مختلف از نمایشگاه تهران بازدید خواهند کرد.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به حضور هیات هایی از کشور روسیه، عمان، آذربایجان، ترکیه، پاکستان، افغانستان، هند و چین در این نمایشگاه اشاره نمود و اضافه نمود: در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران علاوه بر دیدارهای دولتی و رسمی، با بعضی از کشورهای بازار هدف و با حضور بخش خصوصی و هیات هایی از فعالان گردشگری کشورهای شرکت کننده و همچنین روسای انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی گردشگری کشورمان در چارچوب پروتکل های بین المللی دیدارهای تجاری و بازرگانی خواهیم داشت استفاده کنیم تا بتوانیم ضمن حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی کشور آنها را با بخش خصوصی کشورهای بازار هدف پیوند دهیم.

لاریجانی همچنین حضور روسای انجمن ها و جوامع بخش خصوصی در جلسات کمیته فنی مشترک با کشورهای بازار هدف را بلامانع دانست و گفت: از روسای انجمن دفاتر خدمات مسافرتی ایران و جامعه هتلداران ایران برای شرکت در کمیته فنی مشترک گردشگری ایران با افغانستان و عراق دعوت شده است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از 23 تا 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38664

به "برگزاری نشست مشترک بین هیات های تجاری و بازرگانی خارجی و داخلی در حاشیه نمایشگاه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست مشترک بین هیات های تجاری و بازرگانی خارجی و داخلی در حاشیه نمایشگاه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید