برگزاری ششمین نمایشگاه بزرگ شهر ایده ال در کیش

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در ششمین نمایشگاه بزرگ شهر ایده ال، ده ها شرکت فعال، نوین ترین دستاورد ها و تولیدات خود در حوزه مدیریت شهری و خدمات شهری را از 10 تا 13 دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی جزیزه کیش ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار خواهند داد.

برگزاری ششمین نمایشگاه بزرگ شهر ایده ال در کیش

در این نمایشگاه همچنین شهرداری های کشور، فرصت ها، طرح ها و پروژه های بزرگ و کوچک سرمایه گذاری شهری خود را جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارائه خواهند کرد.

برهمین اساس، نمایشگاه شهر ایده آل به مدت 4 روز و از 10 تا 13 دی ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش و همایش شهر ایده آل نیز در دو روز پایانی نمایشگاه یعنی روزهای 12 و 13 دی در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس جزیره کیش، برگزار می شود.

ایجاد بستری مناسب برای ارائه و فروش تولیدات ملی به سازمان ها و مصرف کنندگان حوزه مدیریت شهری، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان فناوری نوین، ارتقای مدیریت شهری، ارائه الگوهای مدیریت شهری، حضور تولیدکنندگان خارجی برای انتقال فناوری روز دنیا و انتقال دانش به تولید کنندگان داخلی، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در این همایش شهرداران و معاونان شهرداری ها، اعضای شورای شهرها، مدیران سازمان ها، مهندسان، مشاوران، معاونان خدمات شهری شهری داری ها، مسئولان سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی کشور و مسئولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری حضور خواهند داشت.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70510

به "برگزاری ششمین نمایشگاه بزرگ شهر ایده ال در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ششمین نمایشگاه بزرگ شهر ایده ال در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید