برگزاری انتخابات مقدونیه شمالی در 15 ژوئیه

به گزارش مجله سرگرمی، احزاب سیاسی مقدونیه شمالی با برگزاری انتخابات پارلمانی در تاریخ 15 ژوئیه (25 تیر)، به رغم وجود سطح بادوامی از ابتلا به ویروس کرونا، موافقت کردند.

برگزاری انتخابات مقدونیه شمالی در 15 ژوئیه

به نقل از خبرگزاری رویترز، به نظر می رسد این اقدام گامی حیاتی در جهت پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا باشد. انتخابات در این کشور حوزه بالکان و جدیدترین عضو ناتو، همچنین آزمونی برای سنجش میزان حمایت از سیاست های دوستدار اتحادیه اروپاست که از جانب زوران زائف، نخست وزیر پیشین مقدونیه شمالی از حزب سوسیال دموکرات ارائه شده بود.

زوران زائف پس از مذاکرات با رئیس اصلی ترین حزب اپوزیسیون و ناسیونالیست خاطرنشان کرد، این کشور به دولتی کارآمد برای رسیدگی به این پاندمی تا پیش از رسیدن فصل پاییز احتیاج دارد زیرا احتمال بروز موج دیگری از ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد.

این مقام در جمع خبرنگاران گفت: نمی توانیم یک بحران بزرگتر از این را تنها با یک دولت تکنیکی و بدون یک مجلس تحمل کرد.

در ابتدا یک دولت انتقالی، تاریخ برگزاری انتخابات مجلسی زودهنگام را برای 12 آوریل مشخص کرد اما آن را به تعویق انداخت. ویروس کرونا تا به امروز 4157 تن را مبتلا نموده و جان 193 تن را در این کشور گرفته است.

زوران زائف ماه ژانویه پس از آنکه اتحادیه اروپا از مشخص زمانی برای مذاکرات عضویت امتناع کرد، از نخست وزیری کناره گیری کرد. ماه مارس اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد، مذاکرات عضویت ممکن است با مقدونیه شمالی و آلبانی شروع گردد.،ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 97556

به "برگزاری انتخابات مقدونیه شمالی در 15 ژوئیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخابات مقدونیه شمالی در 15 ژوئیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید