برداشت مرکبات از باغات فسا شروع شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا از شروع برداشت مرکبات از سطح 4 هزار و 500 هکتار باغات این شهرستان اطلاع داد.

برداشت مرکبات از باغات فسا شروع شد

به گزارش از ، سامانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا با بیان اینکه برداشت مرکبات از 4 هزار و 500 هکتار باغ های شهرستان فسا شروع شد، گفت: 16 گونه مرکبات از باغ های فسا برداشت و پیش بینی میگردد سال جاری 100 هزار تن محصول از این باغ ها روانه بازار گردد.

وی اضافه نمود: سال جاری با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی و بارش باران و همچنین استفاده از ریز مغذی ها، باغدار ان از میزان و کیفیت محصولات راضی هستند.

سامانی ادامه داد: برداشت مرکبات تا سرانجام سال ادامه دارد و 350 هزار نفر روز کارگر فصلی در باغ های فسا مشغول به کار می شوند.

وی گفت: در این فصل 10 واحد سورتینگ هم فعال شده است که به دلیل داشتن کیفیت خوب میوه ها بعد از بسته بندی به نقاط مختلف کشور از جمله تهران، مشهد، ساری، اصفهان، اهواز، کرمان، تبریز، یزد و قم ارسال می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا توضیح داد: سال جاری یک واحد سردخانه 300 تنی در فسا به بهره برداری خواهد رسید و ساخت سردخانه 10 هزار تنی نیز به زودی شروع خواهد شد.

شهرستان فسا در فاصله 130 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار گرفته است. م

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8531

به "برداشت مرکبات از باغات فسا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برداشت مرکبات از باغات فسا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید